پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۷۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین اظهارات رسمی خود درباره حوزه مدیریتش از شفافیت و فعال شدن امور خیریه خبر داد.
شعارسال: حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد با اشاره به سخنان و توصیه‌های حجت‌الاسلام علی محمدی‌سیرت درباره اوقاف گفت: همه توصیه‌ها و درخواست‌های رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه را پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

وی بر اجرای کامل منویات واقفان تأکید کرد و افزود: همچنان که در گذشته به این موضوع اهمیت داده می‌شد، از این پس نیز نیت واقفان را با جدی کامل دنبال خواهیم کرد و همچنین در موضوع امور خیریه به صورت فعال عمل می‌کنیم.

مستندسازی در امور وقف و خیریه از دیگر اولویت‌هایی بود که رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر آن پافشاری و اظهار کرد: برای باورپذیری و اعتقاد بیشتر مردمی در امر مستندسازی فعالیت جدی خواهیم داشت تا مسیر شفافی در امر وقف صورت بگیرد و همه از آن مطلع شوند.

‌خاموشی با بیان اینکه در اوقاف باید نیات فردی را به نیات الهی تبدیل کرد و آن را به خوبی پاس بداریم، تصریح کرد: افق چشم‌انداز و تمدن‌سازی و توسعه زیرساخت‌ها از دیگر اولویت‌ها و محور برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در دوره مدیریت جدید است.

وی تصریح کرد: از اعتمادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت به بنده داشتند، تشکر می‌کنم و برای مسئولیتی که به اینجانب واگذار کردند به صورت جدی توانم را برای اجرای این مسئولیت به کار خواهم بستم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش درباره شیوه مدیریت خود گفت: همچنان که در گذشته مدیران با بنده کار کردهاند و از شیوه کارم مطلع هستند، با همه عزیزان و بدنه سازمان کار خواهم کرد و در رفتار مدیریتم این موضوع را شاهد خواهید بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 مهر 1397 ، کدخبر: 319383 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
امیدوارم از پس این مسئولیتها به خوبی بر بیان
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
جدا باید در این زمینه شفاف شفاف عمل کنند تا مردم بتونن اعتماد کنن


س ی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
شفافیت در هر زمینه ای لازمه ممنون ک به این موضوع توجه کردید
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین