پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از تدوین سند راهبردی پنج ساله ساماندهی بقاع متبرکه در استان خبر داد.

شعارسال: حجت الاسلام ناصر جوانبخت اظهارداشت: در رابطه سند راهبردی پنج ساله ساماندهی بقاع سراسر کشور از نظرات موسسات و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها و نهادهای متولی و حاکمیتی که می‌توانند تاثیرگزار باشند در تدوین این سند راهبردی استفاده شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر از نقطه نظرات دستگاه‌ها به منظور ارتقاء بهره‌وری فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بقاع متبرکه و نقش آن در بسط و گسترش فرهنگ تشیع و اسلام ناب محمدی(ع) و نیز تاثیرگزاری بقاع متبرکه در خنثی‌سازی شبیخون فرهنگی استفاده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری در ارومیه افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۰۰۰ متسابق از نخبگان قرآنی کل کشور در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن و عترت در دو بخش خواهران و برادران به مدت ۱۵ روز در نیمه دوم شهریور ماه امسال در محل حسینیه ثارالله ارومیه به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام جوانبخت اظهارداشت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری فرصتی مغتنم برای تمام دستگاه های فرهنگی استان بوده تا ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی خود را برای سفیران قرآنی سایر استان ها همچون آشنایی با سوغات، آثار باستانی، فرهیختگان و نمادهای اصیل بومی، شرایط اقلیمی، تفرجگاه ها و امامزادگان و شهدای شاخص نشان دهند.

وی اضافه کرد: ۳۱رسانه استانی و سرپرستی خبرگزاری های کشوری در قالب ستاد خبری مستقل برای پوشش اخبار چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوی اعلام آمادگی کردند و این نشان از اعتماد کامل ستاد برگزاری به رسانه های بومی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت:در حاشیه مسابقات برگزاری محفل انس با قرآن کریم و نمایشگاه دستاوردهای قرآنی استان برگزار شده و تشریفات اجرایی توسط موسسات قرآنی اجرا می شود.

ستاد برگزاری این مسابقات به ریاست استاندار آذربایجان غربی و دبیری توسط مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی بوده و تمامی دستگاه ها برای اجرای موفق آن به مساعدت و همکاری می پردازند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 4062971: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین