پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
استاندار آذربایجان غربی گفت: صهیونیست‌ها برای تأمین امنیت اسرائیل در منطقه در صدد تیشه زدن به ریشه اکراد هستند.

شعار سال: قربانعلی سعادت صبح امروز در جلسه شورای اداریآذربایجان غربی که در محل سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، با اشاره به جشنواره تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و مدیران برتر استان در ذیل شورای اداری اظهار داشت:شایستهنیست کهبنریبرای تقدیر و تشکر از مدیران در سطح شهر نصب نشود.

وی گفت: استان آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ویژگی‌های خاص خود را دارد وهرروزشرایط جدیدی برایمان پیش می‌آید بنابراین مدیران باید این هوشیاری را داشته باشند تا شرایط را درک کنند و بر اساس سیاست‌های روز گام بردارند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره بههمه‌پرسیاقلیم کردستان تصریح کرد: ناخودآگاه اقداماتی پیش آمد که چشم‌ها را بهتجزیه‌طلبیدر مرزهای خارج از کشور معطوف کرد و امروز نیز عده‌ای هستند که مردم را به سمت این موضوعات سوق می‌دهند تا چنین جریان‌هایی را دنبال کنند.

وی با اشاره به این نکته که دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی یکپارچه است خاطرنشان کرد:تمامی اقدامات خود راباتقواپیش می‌بریم و بههراندازهاین تقوا در وجود ما افزایش یابدبه همان اندازه اعتلا خواهیم یافت و در این راستا بایدبیش‌ازپیشوحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده و به جهانیان نشان دهیم.

سعادتبابیاناینکهکردهایداخل کشور جزو صاحبان ایران اسلامی هستند و بیگانگان باید بدانند نمی‌توانند با چندین سخن و بیانیه مردم کشورمان را از راه بهدرکنندتصریح کرد:امنیت امروز ما امنیت پایدار و مردمی است که توسط همین اکراددر مناطق کردنشین کشورمانایجادشدهتااز انقلاب اسلامی ایران مراقبت کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال موقعیت‌آفرینی برای خود هستند و این موضوع را در قالب منافع دیگر کشورها وبه‌صورتظاهری بیان می‌کنند تا امنیت صهیونیست‌ها را در منطقهتأمینکنند تا سایر کشورها را درگیر یکدیگر کرده و در پشت پرده کارهای خود را پیش ببرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 13 مهر 96، کدمطلب:1537437، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین