پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
امام جمعه اردبیل گفت: انفصال کردستان عراق طلیعه یک حرکت شوم برنامه‌ریزی شده توسط اسرائیل برای منطقه است.

شعار سال: آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با قدردانی از اجتماع عظیم حسینیان استان در روز تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: این اجتماع، بیعت با حسین(ع) و لبیک به استنصار آن حضرت و منشور عمل قرار دادن مرام و فکر حسین است و نشان می‌دهد ملت ما در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی و تذلیل دشمن، همیشه با شعار حسینی "هیهات منا الذله" حماسه خواهد آفرید.

وی از پاکبانان و جوانان دوستدار محیط زیست که در موسم عزا با شعور بالا و ستودنی و فرهنگ فاخر در شهرهای استان و به ویژه مرکز استان از حریم پاکی و طهارت محیط حفاظت کردند، تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از اهل سنت استان و غرب گیلان به ویژه عنبران که با لبیک به سنت نبوی عزاداری‌های بسیار شایسته ترتیب دادند، قدردانی کرد.

عاملی با قدردانی از عزاداران کشور آذربایجان گفت: امسال کشور آذربایجان، شاهد استثنایی‌ترین اجتماعات و عالی‌ترین اظهار ارادات به ساحت قدسی سیدالشهدا(ع) بود و آنها ثابت کردند که هویتی جز عاشورا و اندیشه حسینی ندارند و پرچم حسینی ولو از معابر جمع شود، اما از قلب ملت آذربایجان جمع نخواهد شد و این حرارت هیچ وقت خاموش نخواهد گشت.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر زمانی این جمعیت عظیم به طرف قره‌باغ سرازیر شود، اثری از ارمنی‌ها در آنجا نخواهد ماند.

وی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت از حساس‌ترین، قدسی‌ترین و حیاتی‌ترین موضوعات زندگی ما و بزرگترین نعمت جامعه ما است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد که حساس‌ترین سمت و حیاتی‌ترین نیاز جامعه را تولیت می‌کند و ملت ما در بزرگترین نعمت خود رهین مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: مسئولیت 20 درصد امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و در تامین 80 درصد دیگر دستگاه‌های دولتی و مردم مسئول هستند.

عاملی از خواست در پرداخت 50 درصد الباقی مطالبه گندم‌کاران تسریع کند و عنایت به تولیدکنندگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیلگفت: بسیاری از کشاورزان نسبت به این وجه اضطرار دارند و تاخیر پرداخت گاهی آنها را با مشکلات غیرقابل تحمل مواجه می کند.

وی انفصال کردستان عراق را طلیعه یک حرکت شوم برنامه‌ریزی شده برای منطقه دانست و اظهار کرد: بارزانی قطعا در این ماجرا نظر آمریکا را جلب کرده است و حمایت علنی اسرائیل نشان می دهد که اهداف نامبارکی در این ماجرا نهفته است.

عاملی افزود: اسرائیل می‌گوید انتخابات حق یک ملت است اما در تعیین سرنوشت فلسطین اشغالی تن به انتخابات نمی‌دهد،نه تنها اسرائیل بلکه تمام مدعیان دموکراسی در خصوص فلسطین حاضر نیستند معضل 70 ساله را با انتخابات حل کنند.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: این سخن نتانیاهو که در علت حمایت از رفراندوم جدایی اقلیم کردستان می‌گوید اگر مسلمان‌ها از حماس دفاع بکنند، موساد را در همه جا خواهند دید، نشان می‌دهد که آنها به خاطر کردها و کرامت و حقوق آنها به منطقه نیامده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 مهر 96، کدمطلب:1538185، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین