پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری با نخست وزیر عراق از آمادگی پاریس برای میانجی گیری میان دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق خبر داد.

شعار سال: امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری با حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفت: ما خواستار حفظ ثبات و وحدت عراق هستیم و آماده میانجی گری میان بغداد و اربیل هستیم.

وی افزود: گفتگو بهترین راه برای حل بحران میان بغداد و اربیل است.

از سوی دیگر حیدر العبادی نخست وزیر عراق نیز از پاریس اعلام کرد: شهر الحویجه از لوث داعش آزاد شده است و فقط نوار مرزی با سوریه در اشغال داعش است.

وی تاکید کرد: ما باید داعش را در هر مکانی تحت تعقیب قرار دهیم زیرا داعش در هر کجا که باشد عاملی بی ثباتی است.

نخست وزیر عراق اعلام کرد: همه پرسی برگزار شده در اقلیم کردستان خروج از قانون اساسی است و ما خواستار حفظ وحدت عراق و تنوع آن هستیم.

حیدر العبادی از نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق خواست که با نیروهای عراقی در مناطق مورد مناقشه برای حفظ امنیت همکاری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 13 مهر 96، کد مطلب: 3960713149، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین