پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه آذربایجان غربی گفت: ادارات و دستگاه‌های برتر آذربایجان غربی در قالب جشنواره شهید رجایی و در ذیل جلسه شورای اداری استان معرفی شدند.

شعار سال: ناصر حضرتی پر صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در محل سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، با اشاره به چگونگی فرآیند انتخابدستگاه‌هایاجرایی برتر استان اظهار داشت: از شرکت گاز به سبب توسعه و گسترششبکه‌هایتوزیع و انتقال گازرسانیبه‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار و ازدانشگاهعلوم پزشکی به سبب توسعه و گسترششبکه‌هایخانه بهداشت شهری و روستایی و فضاهای بیمارستانی توسط استاندار محترم تقدیر به عملمی‌آید.

وی گفت: همچنین براساس شاخص اقدامات ویژه از صداوسیمای مرکز مهاباد به سبب افزایش ساعاتبرنامه‌هایتلویزیونی به2زبان کردی و فارسی، گسترش و توسعه فنی، عمرانی و تجهیز استودیوهای مرکز و تبدیلفرستنده‌هایآنالوگ بهدیجیتال، ایفای نقشمؤثردربحران‌هاوچالش‌هایمنطقه و کسب جوایز مختلف در جشنواره‌هایملی وبین‌المللیتقدیرمی‌شود.

حضرتی پر به معرفیدستگاه‌هایبرتر در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو به سبب افزایش30درصدی صادرات مجدد، ایجاد مراکز ارتقا و انتقالفناوری‌هایپیشرفتهباهدفدستیابی به فناوری‌هاوتکنولوژی‌هایروز دنیا، انجام اقدامات مناسب در جهت بازاریابی و شناسایی بازارهای هدف و فراهم نمودن زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت بنگاه‌هایتولیدی صادراتی حائز کسب مقام نخست در محور اقتصادی مقاومتی شد.

وی در ارتباط با انتخابدستگاه‌هایبرتردرزمینهٔشاخص‌هایاختصاصی عنوان کرد: اداره کلثبت‌احوالبا امتیاز997، حوزه نظارت گمرکات آذربایجان غربی با امتیاز995و اداره کل هواشناسی استان با امتیاز992رتبه‌هایاولتاسومدر بعدشاخص‌هایاختصاصی را کسبکرده‌اند.

رئیس سازمانبرنامه‌وبودجهآذربایجان غربی در ارتباط بادستگاه‌هایبرگزیده درشاخص‌هایعمومی گفت: اداره کل امور مالیاتی در محور دولت الکترونیک، اداره کل استاندارد در محور صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد مقام نخست را در بعدشاخص‌هایعمومی از آن خود نمودند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین3دستگاه اداره کل تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیدستگاه‌هایقابل‌تقدیربر اساس میزان رشد معرفی شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 13 مهر 96، کدمطلب:1537497، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین