پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۰۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
یقین دارم که اگر مقصود خداست با همان تسبیح های پلاستیکی و چوبی ایرانی بهتر می توان به خدا رسید زیرا اطمینان داریم که با ذکر مان کارگری ایرانی نان می خورد.

شعار سال: گردش مالی سوغات زیارتی در کشور ما حدود هزار میلیارد تومان است که بخش مهمی از آن شامل هزینه های تسبیح می‌باشد.

بر اساس بعضی از آمارهای غیر رسمی چینی‌ها در سال 500 میلیارد تومان از فروش مهر و تسبیح و جانماز در ایران درآمد کسب می کنند که اگر این درآمد نصیب کارگاه های ایرانی شود حداقل می‌توان 20 هزار کارگر ایرانی را سر کار برد.

تسبیح سازی یکی از مشاغل سنتی و قدیمی ایران است که هم اکنون بیش از 60 درصد بازار آن را تسیبح های چینی تسخیر کرده اند. تسبیح های چینی سنگی و شیشه ای هستند و تسبیح های ایرانی چوبی و پلاستیکی.

یقین دارم که اگر مقصود خداست با همان تسبیح های پلاستیکی و چوبی ایرانی بهتر می توان به خدا رسید زیرا اطمینان داریم که با ذکر مان کارگری ایرانی نان می خورد.

با خود قرار بگذاریم که تا تسبیح سنگی و شیشه ای ایرانی وارد بازار نشود از تسبیح های پلاستیکی و چوبی ایرانی استفاده کنیم. لطفاً این قرار را به آشنایان خود در سفرهای زیارتی هم یادآوری کنید زیرا بسیاری از روی ناآگاهی تسبیح و مهر و جانماز چینی می‌خرند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارس، تاریخ انتشار 20 خرداد  1396، کد مطلب:451165 : parsnews.comwww.



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
دیگه آخه تسبیح چیه که از چین وارد میکنید؟ پس این گمرک در کشور چه کاری انجام میده چرا باید یه سری کالای بی ارزش وارد اینجا بشه
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
همه چی شده چینی ، آخه دیگه سوغات زیارت رو چین چجوری به عقلش رسیده که تولید کنه بفرسته به ایران
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین