پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: مدیران قضایی استان باید از تمام ظرفیت خود برای رفع نیازهای مردم استفاده کنند و بدانند که اگر توان کار کردن ندارند باید کنار بروند زیرا ماندن آن‌ها در جایی که توانایی مدیریتش را ندارند خیانت به مردم است.

شعارسال: رئیس کل دادگستری گیلان گفت: مدیران قضایی استان باید از تمام ظرفیت خود برای رفع نیازهای مردم استفاده کنند و بدانند که اگر توان کار کردن ندارند باید کنار بروند زیرا ماندن آن‌ها در جایی که توانایی مدیریتش را ندارند خیانت به مردم است.

احمد سیاوش‌پور صبح امروز در گردهمایی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان گیلان در رشت با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی اظهار داشت: آنچه که انسان را به‌سمت تباهی و گمراهی سوق می‌دهد دنیاپرستی و نداشتن خوف از خداوند متعال است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بسیاری از قضات و روسای دادگستری‌های استان گیلان در عین بی‌توقعی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند گفت: اگر قضات و روسای دادگستری‌ها ایمان و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند بسیاری از سختی‌های کارشان برایشان آسان و قابل تحمل می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیری را در پیش گرفته که در آن سختی‌های بسیاری مانند تحریم‌ها و فشارهای دشمنان وجود دارد و لازمه مبارزه با استبداد جهانی، آزاده بودن و ایستادگی کردن در مقابل مشکلاتی است که امروز با آن سر و کار داریم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اعلام اینکه برای بسیاری از خانواده‌ها سخت است که ببینند فرزند تحصیلکرده و جوانشان بیکار است ابراز داشت: قضات و روسای دادگستری‌ها باید تلاش کنند تا با رفع مشکلات قضایی مردم تسکینی بر مشکلات آن‌ها بوده و سبب ایجاد آرامش در جامعه شوند.

سیاوش‌پور با تاکید بر اینکه مسئولان قضایی استان گیلان موظف به رعایت متانت در هنگام برخورد با مردم هستند اظهار داشت: تمام ما در مشکلات مردم سهیم و با آنان هم درد هستیم و مردم مطمئن باشند که ما تمام توانمان را برای رفع مشکلاتشان به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه تمام قوا و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهند افزود: کشور تنها زمانی به توسعه دست پیدا می‌کند که تمام دستگاه‌ها با یکدیگر همراهی و هم‌افزایی داشته باشند و عدم وجود این همکاری سبب عدم رفع مشکلات مردم و معضلات جامعه می‌شود.

سیاوش‌پور جامعه امروز را نیازمند کار، تلاش و انسان با انگیزه دانست و گفت: مردم بدانند که مشکلات امروز جامعه قطعاً رفع می‌شود اما به شرط آنکه مسئولان فرصت‌های موجود در جامعه را به بطالت نگذرانند و به‌دنبال ایجاد روحیه امید، نشاط و همچنین ایجاد اعتماد نسبت به نظام اسلامی در میان مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران قضایی استان گیلان موظف به داشتن پشتکار و تلاش هستند افزود: مدیران قضایی استان باید از تمام ظرفیت خود برای رفع نیازهای مردم استفاده کنند و بدانند که اگر توان کار کردن ندارند باید کنار بروند زیرا ماندن آن‌ها در جایی که توانایی مدیریتش را ندارند خیانت به مردم است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه مدیران قضایی استان گیلان می‌بایست جلوداران عرصه خدمت‌رسانی به مردم باشند گفت: متاسفانه امروز مردم از ما دلخور هستند و البته بخشی از آن به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی کامل دستگاه قضایی است زیرا به دلیل اهمیت حفظ آبروی مردم نمی‌توان تمام اقدامات را اطلاع‌رسانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اعلام اینکه بیشتر نارضایتی مردم از دستگاه قضایی در استان گیلان به دلیل شیوه برخورد مسئولان قضایی با آنان است ابراز داشت: قضات و کارمندان دستگاه قضایی باید با تمام قدرت و جدیت رای خود را صادر کنند و در عین حال مراعات حال و شرایط مردم را نیز بکنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 دی 1396، کدخبر: 1613675 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین