پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ریشه مستقیم و غیر مستقیم پرونده‌های قضایی گیلان در سه موضوع املاک، اسناد و مواد مخدر است.

شعار سال: احمد سیاوش‌پور در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پیوستگی انجام فعالیت‌های پلیس و دستگاه قضایی اظهار کرد: امنیت کشور مرهون تلاش تمام کسانی است که مسئولیت حفظ امنیت در جامعه و مرزهای کشور را به عهده دارند.

وی بر همکاری و همدلی ماموریت‌های پلیس و دستگاه قضایی تاکید کرد و افزود: به سرانجام رساندن سالانه 500 هزار پرونده حقوقی و جزایی اقدام ساده‌ای نیست.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اجرای عدالت و قضاوت امری دشوار و سخت است، تصریح کرد: فعالیت پلیس و دستگاه قضایی با همدلی و تعاملی که وجود دارد، مکمل همدیگر است.

سیاوش‌پور ریشه مستقیم و غیر مستقیم 70 درصد از پرونده‌ها را در مورد املاک، اسناد و مواد مخدر خواند و بیان کرد: بیشتر جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در مورد سه موضوع مذکور است.

*دفاع از حق مردم رسالت پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور بر ارتقای امنیت موجود در جامعه تاکید کرد و گفت: رویکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام وظایف به نحو مطلوب است.

سردار محمدرضا میرحیدری خواستار حساسیت بیشتر در اجرای قانون شد و افزود: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود پاسخگوی حجم ماموریت و تراکم کاری پلیس نیست.

وی با بیان اینکه اگر حمایت دستگاه قضایی نباشد پلیس در انجام ماموریت‌ها با مشکل مواجه می‌شود، تصریح کرد: ورود سالانه 500 هزار پرونده به چرخه کار پلیس و دستگاه قضایی نشان‌دهنده فعالیت گسترده و طاقت‌فرسای این دستگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی گیلان دفاع از حق مردم را رسالت پلیس و دستگاه قضایی خواند و بیان کرد: پلیس و دستگاه قضایی باید با جدیت بیشتر مطالبات مردمی را محقق کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلانشهر، تاریخ انتشار 18 بهمن 1394، کد مطلب: 24139: www. gilanshahr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین