پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
استاندار قزوین گفت: نظارت بر واحدهای معدنی امری مهم و اساسی بوده و این اقدام باید در روند اکتشاف تا فرآوری و استخراج تداوم داشته باشد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و معدن‌کاران به فعالیت خود مشغول باشند.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای معادن استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: براساس آمارها در حال حاضر 50 واحد معدنی غیرفعال در استان قزوین وجود دارد که باید در مورد این واحدها تصمیم‌گیری جدید انجام شود.

وی افزود: سازمان صنعت و معدن استان باید واحدهای صنعتی و معدنی غیرفعال را تعیین تکلیف کرده به طوری که مجوز این واحدها باطل و یا واگذاری شود تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: نظارت بر واحدهای معدنی امری مهم و اساسی بوده و این اقدام باید در روند اکتشاف تا فرآوری و استخراج تداوم داشته باشد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و معدن‌کاران به فعالیت خود مشغول باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه معادن پرداخت حقوق دولتی بوده که با جدیت نیازمند پیگیری است در حالی که اجرای قانون و مقررات باید به نفع معدن‌کاران و مصلحت استان باسد.

وی ادامه داد: از سهم اعتبارات استانی در نظر گرفته شده باید برای بازسازی برخی مسیرهای روستایی که به سبب فعالیت ماشین‌آلات سنگین تخریب شده‌اند، استفاده کرد و این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: توجه به مسائل زیست محیطی در حوزه فعالیت‌های معدنی امری مهم بوده و معادن باید با کمترین آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی فعالیت کند و در غیر این صورت باید تمهیدات جدی اتخاذ شود.

زاهدی بر استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی در تقویت معادن استان قزوین تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:1613688، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
با مدیریت درست میشه در عین حفظ محیط زیست فعالیت های اکتشاف معادن هم انجام داد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین