پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: تخریب عرصه‌های منابع طبیعی در استان به‌شدت کاهش‌یافته است.
شعارسال: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: تخریب عرصه‌های منابع طبیعی در استان به‌شدت کاهش‌یافته است.

«علی‌اکبر اسدالهی» در جلسه ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی که با حضور «فاطمه خمسه» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اقدام به تخریب عرصه‌های منابع طبیعی کاهش‌یافته که این موفقیت به خاطر افزایش آگاهی مردم و اقدامات منابع طبیعی در فرهنگ‌سازی صیانت از این عرصه‌هاست.

وی ادامه داد: هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی است تا مسئولان لزوم اهمیت حفظ و نگهداری از عرصه‌های منابع طبیعی را برای مردم بازگو کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی بایستی مدیریت مناسب از منابع خدادادی در عرصه‌های منابع طبیعی صورت گیرد.

اسدالهی تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال گذشته نگاه عمومی خیلی خوبی نسبت به منابع طبیعی ایجادشده است.

وی کاشت نهال در عرصه‌های منابع طبیعی، پیاده‌روی بزرگ خانواده، بزرگداشت شعر با موضوع حفظ منابع طبیعی، برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و آموزشی، مانور یگان حفاظت و همیاران طبیعت، جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای زنگ طبیعت در مدارس، جلسه حفاظت و قانون، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با موضوع منابع طبیعی را از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل برشمرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: عرصه‌های منابع طبیعی به‌عنوان یک نعمت الهی محسوب می‌شود که باید در حفظ و صیانت از آن کوشا بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمود گروسی» افزود: باید قوانین و مقررات مربوط به منابع طبیعی برای نسل جوان و مردم بازگو شود تا آنان با حفظ و صیانت از این عرصه‌ها آشنا شوند.

وی یادآور شد: از حضور روحانیون و افراد صاحب نفوذ در میان مردم می‌توان برای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از منابع طبیعی بهره جست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 96110100253، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین