پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
استاندار آذربایجان غربی گفت: در لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی شهر مرزی"سِرو"جزو ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی کشور قرار گرفت.

شعار سال: محمد مهدی شهریاری امروز در دیدار با گروهی از صادر کنندگان و تولید کنندگان آذربایجان غربی با اشاره به عقب‌ماندگی موجود در این استان اظهار داشت: این نقیصه فقط می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌ها حل شود چرا که این منطقه دارای ظرفیت بالقوه زیادی است.

وی تصریح کرد: فاصله آذربایجان غربی از نظر شاخص‌های توسعه‌ای با سایر مناطق بسیار کم است بنابراین با همت، کار و تلاش بیشتر می‌تواند به وضعیت مطلوب‌تری در شاخص‌های توسعه دست پیدا کرد.

شهریاری گفت: استان آذربایجان غربی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی چندان موفق نبوده در حالی که ثبات و امنیت مستحکمی در منطقه و کشور وجود دارد و در این میان منطقه آزاد ماکو فرصت بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: در لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی شهر مرزی سرو جزو 12 منطقه ویژه اقتصادی کشور به شمار آمده و با تصویب این لایحه در مجلس شاهد معافیت‌های قابل‌توجهی در حوزه صادرات بوده و تحول در منطقه بیش‌ازپیش قابل تحقق خواهد بود.

شهریاری با اشاره به عزم اخیر دولت در رسیدگی به موضوع کولبران اظهار داشت: موضوع صدور کارت الکترونیکی برای 50 هزار نفر از مرزنشینان شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر به تصویب دولت رسیده و با این اقدام ساماندهی موضوع کوله بری و ادغام بازارچه‌های غیر رسمی در مبادی رسمی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: کارت‌های جدید کولبری قابل شارژ و غیرقابل واگذاری به غیر است و ساکنان مناطق مرزی تا 20 کیلومتری مرز از این تسهیلات برخوردار می‌شوند و این مصوبه با هدف بهبود معیشت مرزنشینان در دو هفته آینده آغاز می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 دی 96، کد مطلب: 343472: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
من نفهمیدم منطقه ویژه اقتصادی یعنی چی؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین