پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
استاندار لرستان خبر داد 100 طرح کلیدی عمرانی و اقتصادی در استان لرستان وجود دارد.

شعار سالسید موسی خادمی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه آرامش در کشور برقرار شده است، گفت: در بودجه 97 مبارزه، ریشه کنی فقر و بهبود اشتغال به خوبی دیده شده و راهکار خروج از مشکلات تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سرمایه‌های اصلی نظام مردم هستند بیان داشت: با تشکیل شورای دانا به دنبال کار و تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت استان هستیم بنابراین اختلافات را باید کنار گذاشت و به مردم امید داده شود چرا که جامعه بدون امید توانایی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را ندارد.

وی در ادامه افزود: گزارش خوبی از وضعیت اعتبارات عمرانی و تخصیصی که داده شده نداریم و اگر تا اوایل هفته آینده دستگاه‌ها منابع خود را جذب نکنند اعتبار آنها را حذف کرده و به پروژه‌های فعال تخصیص می‌دهیم.

خادمی اظهار داشت: سفرهای نوروزی نزدیک است و باید برنامه ریزی لازم را در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در سازمان‌ها در دستور کار است بیان داشت: جذب نیروها و استخدام افراد از طریق آزمون و بصورت قانونی اجرا می شود .

استاندار لرستان با تاکید بر استفاده از جوانان و بانوان در ساختار مدیریتی دستگاه‌های اجرایی، افزود: باید به دنبال کادرسازی برای سیستم اداری استان بوده و این مقوله مطمئنا می‌تواند باعث پویایی شود.

خادمی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌ریزی برای آینده دو کار را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: در این رابطه اجرای پروژه‌های کلیدی استان یکی از این برنامه‌ها بوده که پروژه‌هایی هستند که به‌طور عمده از قبل شروع‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا این پروژه‌ها را در حوزه عمرانی و اقتصادی جمع‌بندی کرده‌ایم تصریح کرد: با هماهنگی نمایندگان محترم و مدیران دستگاه های مختلف 100 طرح کلیدی و اثرگذار اقتصادی و عمرانی مشخص شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرار شده که از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری این 100 پروژه استفاده کنیم تا به نتیجه برسند افزود: این پروژه‌ها شامل آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها، راه‌آهن، سدهای مهم، طرح‌های صنعتی و کشاورزی بزرگ و ... است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 20دی 96، کدمطلب:580513، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین