پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار جهت راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال انجام می دهد.

شعارسال:نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار جهت راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال انجام می دهد.

سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در دیدار با فرشاد مقیمی معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار داشت: حمایت از طرح رونق اقتصادی، رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار و کمک به راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال از اولویت های اساسی و مورد تاکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد که این مهم باید با جدیت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پیگیری شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور و صنایع ومعادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرش مثبت نمایندگان به صنعت و تولید در کشور افزود: در کنار تلاش دولت و مجلس برای حل مشکلات بخش تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال که دغدغه اصلی دولت، مجلس و مسئولین کشوری است، سرمایه گذاران واحدهای تولیدی باید به سمت تولید با کیفیت و رقابت پذیر رفته و زمینه صادرات محور شدن را در دستور کار داشته باشند.

در ادامه این دیدار فرشاد مقیمی" معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران گزارشی کاملی از وضیعت زیرساخته و واحدهای فعال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی کشور ارائه کرد.

به گزارش مهر، حمیدرضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین نیز گزارش از جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرکها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۶ و وضعیت زیرساختها و واحدهای فعال و راکد مستقر در شهرکهای صنعتی استان به نماینده مردم در مجلس مطرح و از ایشان برای بازدید میدانی از شهرکهای صنعتی دعوت بعمل آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 21دی96،کدخبر: 365157، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین