پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تخصصی کردن شهرک های صنعتی یک استراتژی موفق و صحیح و آینده نگرانه است زیرا آینده از آن این نوع شهرک های صنعتی است.

شعار سال: رحمانی در نشست با رییس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، گفت: شهرک های صنعتی تخصصی دورنمای درخشانی دارند و باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت خوبی برای توسعه صنعتی دارد، گفت: باید در مکان یابی و احداث شهرک های صنعتی طوری عمل شود که هر شهرک به شهرهای اطراف نیز خدمات رسانده و مردم شهرهای اطراف نیز از آن بهره مند شوند.
وی با تاکید بر ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس و سنگ در این استان، تاکید کرد: از مجموعه معافیت ها، تسهیلات و بخشودگی های قانونی، بسته سرمایه گذاری مناسبی به سرمایه گذاران معرفی شود.
رحمانی با اشاره به وجود شهرک صنعتی بعثت در آذربایجان شرقی، افزود: این شهرک صنعتی با مزایای بی نظیر، قابلیت تبدیل کردن منطقه به قطب صادرات و اقتصاد کشور را داراست.
رحمانی با اشاره به عبور خط لوله گاز، خط برق و راه آهن از داخل این شهرک، گفت: این موضوع خود کمک شایانی برای کاهش هزینه های ایجاد زیرساخت این شهرک صنعتی می کند.
وی اظهارکرد: همجواری با منطقه ویژه اقتصادی، نزدیکی به فرودگاه، دسترسی به بازارهای منطقه ای و نزدیکی به منطقه آزاد از دیگر ویژگی هایی است که این شهرک را متمایز از سایر شهرک های صنعتی کرده و می تواند قابلیت مهمی برای سرمایه گذاران به شمار رود.
رحمانی خاطرنشان کرد: انجام کارهای ماندگار در صنعت از ملزومات ارتقای رتبه صنعتی استان است و در این راه همه بخش ها باید همدل و همراه باشند.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: ارایه مشوق های سرمایه گذاری و برخورد صحیح با سرمایه گذاران ضروری است و باید همه کارکنان زیر مجموعه وزارت صنعت بر رعایت آن همت بگمارند.
در آغاز این دیدار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گزارش های جداگانه ای از اقدام و عملکرد مجموعه های تحت مدیریتشان ارایه کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 5920994: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین