پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۳۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مجد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این مرکز در واقع محلی برای جمع‌آوری بانک ایده‌های دانشجویان است که اساسنامه آن تهیه شده و هم‌اکنون در حال جمع‌آوری نظرات اعضا هستیم تا در آینده نزدیک آن را تصویب و اجرایی کنیم.

شعار سال: دکتر ناصری پور از تدوین برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد و اظهار کرد: این برنامه بر مبنای برنامه استراتژیک دانشگاه تدوین می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به پروژه ساخت مرکز رشد این دانشگاه گفت: این مرکز به عنوان اولین مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این مرکز در طول سه ماه آماده‌سازی شد و ساختمان آن در حال بهره‌برداری است و تا چند هفته آینده کار آن تمام خواهد شد.

راه‌اندازی پارک فناوری دانشگاه تا پایان سال

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایراناظهار کرد: تا پایان امسال نیز پارک فناوری این دانشگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. در این راستا امیدواریم هر چه زودتر از فعالیت این پارک بهره‌برداری کنیم.

ناصری‌پور ادامه داد: برنامه این دانشگاه در آینده رهایی از بودجه‌های دولتی و جهت‌گیری کلی دانشگاه، حرکت به سمت دانشگاه‌های هزاره سوم و چهارم است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مجد دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: این مرکز در واقع محلیبرای جمع‌آوری بانک ایده‌های دانشجویان است کهاساسنامه آن تهیه شده و در جلسه اول شورای دانشگاه معرفی شده استو هم‌اکنون در حال جمع‌آوری نظرات اعضا هستیم تا در آینده نزدیک آن را تصویب و اجرایی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در زیرمجموعه معاونت پژوهشی دانشگاه ایران مرکز پژوهش‌های دانشجویی قرار دارد، زیر مجموعه معاونت آموزشی استعدادهای درخشان هستند و در مجموعه معاونت دانشجویی گروه‌های صنفی و کانون‌های علمی وجود دارند؛ بنابراین مرکز مجد در واقع به دنبال این خواهد بود تا بین نهادهای مختلف دانشجویی دانشگاه هم‌گرایی ایجاد کند و محلی برای شنیدن صدای دانشجویان در همه زمینه‌ها باشدتا بتواند موجب ایجاد پیشرفت در دانشگاه از جمله گذار از نسل سوم به نسل چهارم باشد.

ویتصریح کرد: با ایجاد بانک ایده‌ها در دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌توانیم ایده‌های خوب را مورد بررسی قرار داده و نحوه عملیاتی‌شدن آن ایده‌ها را مورد بحث قرار دهیم، در واقعاین ایده‌ها پایه پژوهش‌هایی خواهند شد که امیدواریم به سمت تولید محصول پیش برویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 21 دی 96، کد مطلب: 96102010985: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین