پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با توجه به پیگیری های که شده و موانع قانونی که برداشته شده تمام شهرستان های استان مشمول طرح توسعه باغات شده اند.

شعار سال: خالد جعفری در جلسه طرح توسعه باغات استان افزود: در جلسه ای که در وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاونان وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، موانع و محدودیت‌های طرح توسعه باغات برداشته شد و با تاکید مهندس طهماسبی معاون وزیر در امور باغبانی تمام شهرستان های استان مشمول این طرح شدند.

وی با بیان اینکه استان کردستان از مستعد‌ترین استان‌های کشور برای توسعه باغات است اظافه کرد: توسعه باغات در مناطقی که بالای 150 میلی متر میانگین بارندگی دارند، با بررسی و نظرات کارشناسی طرح توسعه باغات اجرا خواهد شد.

جعفری خاطر نشان کرد: طرح توسعه باغات از ابتدای سال 96 تا اکنون 59 هکتار اجرا و به مرحله غرص نهال رسیده است.

وی خواستار تسریع در روند توسعه باغات استان شد و به مدیران شهرستان توصیه کرد که نهایت تلاش و توان کارشناسان را در این خصوص به کار بگیرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، با تاکید بر اینکه مدیرکل و مجموعه منابع طبیعی استان هم در این طرح، همکاری و هماهنگی لازم را با جهاد کشاورزی دارند خاطر نشان کرد: جلسات هماهنگی و فنی توسعه باغات هر هفته با حضور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نماینده منابع طبیعی برگزار شود.

جعفری تصریح کرد: شرایط برای توسعه باغات در استان مساعد است و باید بیشترین استفاده را از این پتانسیل در جهت افزایش و پایداری در تولید و اشتغال جوانان ببریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 24دی 96، کدمطلب:581914، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
کردستان بر خلاف باور عموم از ظرفیت های خوی برای زمینه های کشاورزی برخورداره و میتونه از این راه برای استان خودش تولید سرمایه هم بکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
کردستان بر خلاف باور عموم از ظرفیت های خوبی برای زمینه های کشاورزی برخورداره و میتونه از این راه برای استان خودش تولید سرمایه هم بکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین