پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: جایگاه و استفاده از کودهای بیولوژیک در کشت گندم به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه مسئولان مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه باشد .

شعار سال: محمد صالح احمدی در گردهمایی مسئولین زراعت و ترویج کلیه شهرستان‌های تحت پوشش، اظهار کرد: هدف از برگزاری این گارگاه آموزشی استفاده از کودهای بیولوژیک در کشت گندم است که در راستای جلوگیری از مصرف کودهای شیمیایی که برای خاک، محیط زیست و حتی سلامتی انسان مشکل ساز است شفاف سازی شود.

وی تاکید کرد: بر اساس سیاست وزارت جهاد کشاورزی، علاوه بر توجیه کشاورزان برای مصرف بهینه کودها در تغذیه گیاهی استفاده از کودهای آلی و کودهای زیستی در اولویت قرار بگیرد. تا محصولات تولیدی سالم و به عبارتی ارگانیک باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان‌ها برای استفاده از کودهای عنوان شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده و این کودها در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: باید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها کشاورزان را به استفاده از کودهای بیولوژیک در کشت های زراعی و باغی ترغیب کنند .

برگزاری این کارگاه به منظور اهمیت جایگاه کودهای بیولوژیک در کشت گندم باحضور تشکل های کشاورزی، نظام صنفی، بنیاد توانمندسازی گندمکاران، خانه کشاورز و شرکت های فراوری بذر با تشریح استفاده از کودهای بیولوژیک در کشت گندم توسط دکتر قاسمی برگزار شد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 96081408000: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین