پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان و جهاد کشاورزی بندرترکمن، دوره مهارتی تولید محصول سالم و استاندارد با حضور تسهیلگران و رابطین روستاها برگزار شد.
شعار سال: حاجی انه قربانپور کارشناس آموزش و ترویج مدیریت کشاورزی بندرترکمن در خصوص کاهش مصرف سموم و استفاه بهینه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی گفت: استفاده بیش از حد کودهای شیمیایی و سموم در اکثر موارد نه تنها منجر به افزایش عملکرد نمی شود بلکه پایداری نظامهای تولید را کاهش می دهد.

وی افزود: تولید محصول سالم و ارگانیک ضمن حفاظت از حاصلخیزی باعث افزایش تولید محصول با کمترین تکیه بر مواد شیمیایی می شود.

قربانپور با اشاره به اینکه عملیات کاهش سموم و کودهای شیمیایی با مجموعه سیاست‌های این سازمان عجین شده و به صورت یک باور عینی برای همه درآمده، استفاده از کمپوست های خانگی را در تولید محصولات توصیه نمود.

شایان ذکر است در پایان این دوره گواهینامه ای از سوی مرکز تحقیقات استان به شرکت کنندگان دوره اهدا می شود.

در پایان این برنامه اعضا از سبزیجات ارگانیک و خانگی بازدید کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای ترکمن، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1396، کد مطلب: - ، www.avayeturkmen.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
محصول ارگانیک صرفا محصول بدون کود و سم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین