پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۰۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
براساس پیشنهاد دولت در لایحه مالیات بر ارزش افزوده، نرخ مالیات فروش کالاها یاخدمات به صورت ترکیبی خواهد بود، به طوری که نرخ آن درسه بخش کالاهای نفتی، طلا و پلاتین، و دیگر کالا و خدمات متفاوت است.

شعار سال: براساس پیشنهاد دولت در لایحه مالیات بر ارزش افزوده، نرخ مالیات فروش کالاها یاخدمات به صورت ترکیبی خواهد بود، به طوری که نرخ آن درسه بخش کالاهای نفتی، طلا و پلاتین، و دیگر کالا و خدمات متفاوت است.

در بخش کالاهای نفتی انواع "بنزین وسوخت هواپیما، با نرخ ۳۰ درصد" ، "نفت گازونفت سفید با نرخ ۱۵ درصد" و "گاز طبیعی، نفت کوره و گاز با نرخ ۱۰ درصد" محاسبه خواهد شد.

همچنین در بخش دوم که شامل "طلا و پلاتین اعم از (مصنوعات و شمش) با نرخ ۳ درصد" است، مالیات برارزش افزوده پیش بینی شده است.

 طبق لایحه مورد بررسی "دیگر کالاها و خدمات با نرخ ۹ درصد" دریافت می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت اتحادیه سواری کرایه بین شهری ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:1015، www.etcui.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین