پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
وزارت حفاظت از محیط زیست چین از سال جاری میلادی قانون دریافت مالیات حراست از محیط زیست را از شرکت های آلاینده به اجرا گذاشت.

شعار سال: وزارت حفاظت از محیط زیست چین از سال جاری میلادی قانون دریافت مالیات حراست از محیط زیست را از شرکت های آلاینده به اجرا گذاشت.

چنین مقرراتی به طور جسته و گریخته از 40 سال پیش وجود داشته اما هرگز به صورت قانون و به طور جدی لازم الاجرا نشده است.

تارنمای چاینا ارگ گزارش کرده است مالیات مذکور برای شرکت ها، دستگاه ها، موسسات دولتی و عمومی و کارخانه هایی است که مقررات را مراعات نمی کنند و ضایعاتی را تولید می کنند که مخاطرات زیادی برای محیط زیست دارد.

بر این اساس از شرکت ها و موسسات مذکور که آلودگی های صوتی و آب و هوایی ایجاد می کنند و یا ضایعات و آلاینده ها را وارد محیط زیست می نمایند، مالیات دریافت خواهد شد.

برای دریافت مالیات به دولت های محلی اجازه داده شده است سقفی را برای دریافت مالیات بر اساس نوع آلودگی شرکت ها در نظر بگیرند.

این گزارش می افزاید با اجرای قانون جدید مالیات از ضایعات محیط زیست که از سال 2018 میلادی اجرایی شده است نزدیک به هفت میلیارد و 680 میلیون دلار عایدی بدست خواهد آمد که برای مبارزه با‌آلودگی زیست محیطی سرمایه گذاری خواهد شد.

در سال 2017 میلادی دولت چین از بازرسی 36 هزار پرونده تخلف از مقررات زیست محیطی خبر داد که در مقایسه با یک سال قبل از آن 102 درصد بیشتر بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری چند ثانیه ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:91964، www.chandsanieh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین