شعارسال : وعده مسئولین و مدیران قطار مبنی بر افزایش ظرفیت ناوگان و و خدمات رفاهی مسافران خط ریلی در ایام پیک بخصوص دهه آخر ماه صفر با اضافه نمودن سالن های اتوبوسی و بالا رفتن بهای بلیط این سرویس ها در بعد کمی محقق ولی در بعد کیفی فقط در حد شعار ماند و عملی نشد .
در این میان مسافرانی که از تبریز با این وسیله مطمئن و امن به مقصد مشهد عازم شده بودند روبرو شدیم و گفتگویی انجام دادیم از مشکلات پردردسر و یخ زده گی مسافران سخن به میان آوردند که به عنوان مشت نمونه ای از هزاران خروار گزیده ای از مطالب یکی از این مسافران ناراضی از خدمات ارائه شده ارائه می گردد:
- ضعف وناکارآمدی مسولین راه آهن وهمینطور رجا درپذیرایی ازمسافرین
- ایجادسالنهای اتوبوسی زمان عهد رضاخان میرپنجه
- عدم ارائه خدمات رفاهی.گرمایشی.تغذیه وبهداشتی
- عدم وجود پرشک قطار مستقر در قطار
- قطع مداوم برق طی سه ساعت در کابینهای اتوبوسی
- یخ زده گی مسافران به علت شدت سرما داخل قطار
- اخذبهای گزاف وسه برابری
- واز همه مهمتر برخورد نامناسب مسئولین با مسافرین
بدین لحاظ جای تاسف دارد که متولیان امر بدون درنظرگرفتن شان انسانی وبعد معنوی قضیه فقط به فکر پرکردن جیب خود از تعدد مسافرین وصرف هزینه های هنگفت هستند که اینها همگی نشان از ضعف وناکارمدی مسولین می باشد.
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری آسا خبر ، تاریخ انتشار دوشنبه 23 آذر 1394 ، کد مطلب : 11623 : www.asanews.ir
ن.ف83