پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
استاندار آذربایجان با بیان اینکه انفللاب اسلامی با سپاه عجین شده است، گفت: کسانی که سپاه را تحریم می‌کنند یعنی انقلاب اسلامی را تحریم می‌کنند.

شعار سال: مجید خدابخش پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: سپاه اولین مولود انقلاب اسلامی است که در روزهای اول انقلاب اساس‌نامه‌اش توسط حضرت امام خمینی (ره) ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در دل و قلوب مردم جایگاه بالایی دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در اوایل انقلاب تا شروع جنگ تحمیلی و چه در دوره‌ای که گروهک‌ها ناامنی ایجاد کرده بودند و چه در دوره سازندگی و چه در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کشور نقش عملیاتی مهم داشته است.

استاندار آذربایجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سپاه عجین است خاطرنشان کرد: کسانی که سپاه را تحریم می‌کنند یعنی انقلاب اسلامی را تحریم می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات سردار کریمیان عنوان کرد: در همین چهار ماهی که بنده در استان هستم شاهد جاری شدن خیر و برکت در استان توسط سردار کریمیان بوده‌ایم و بابت روحیه‌شان به سردار تبریک عرض می‌کنم.

خدابخش همچنین صراحت، بلاغت، صفا و صمیمیت و تعامل را از ویژگی‌های سردار کریمیان دانست و اظهار کرد: ما در جریان‌های اخیر فتنه‌گران با دو موج سراسری و استانی مواجه بودیم. خداوند را شاکریم که هوشمندی مردم آذربایجان و وفاداری‌شان به ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعامل و همکاری تمام نیروهای مسلح باعث شد که شاهد آشوبی در استان و شهر تبریز نباشیم.

استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد: علی‌رغم اینکه پان‌ترکیست‌ها هم برای تجمع و آشوب در تبریز بیانیه داده بودند ولی نهایتا اتفاقی نیفتاد و قرار بود بعد از مسابقه فوتبال که روز جمع برگزار شد، تجمع صورت بگیرد که باز خداوند را شاکریم که شاهد اتفاق شومی نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با رفتارهای مردمی ارزشمند خود نقش بی‌بدیلی در آرامش استان ایفا کردند.

وی درباره رفتارهای مردمی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعلام کرد: اینکه در هوای آلوده نماینده ولی فقیه سوار اتوبوس می‌شوند یا در غذاخوری دانشجویان غذا میل می‌کنند و در روز برگزاری مسابقه فوتبال در استادیوم حضور بهم می‌رسانند این بسیار ارزشمند است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز کرد: خدا را شاکریم که آذربایجان شرقی و مخصوصا تبریز از اتفاقات اخیر روسفید درآمد.

وی در پایان از سردار کریمیان بخاطر زحمات چندساله‌شان در آذربایجان شرقی تقدیر و از خداوند برای سردار عابدین خرم به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا تقدیم کرد آرزوی توفیق کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 آذر 96، کد مطلب: 4203306: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
از اول انقلاب سپاه معنی جز خود انقلاب نداشت!واقعا تحریم سپاه به معنی تحریم کل ملت ایرانه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین