پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اجرای طرح بین ‎ المللی "جایکا" در استان خبر داد.

شعار سال: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اجرای طرح بین ‎ المللی "جایکا" در استان خبر داد.

 شیرزاد نجفی گفت: در راستای حفاظت از جنگل‌های زاگرس؛ طرح آژانس بین‌المللی همکاری ژاپن(جایکا) با محوریت روند ظرفیت‌سازی برای اجرای مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در حوزه آبخیز کارون در هفت استان ازجمله لرستان اجرا می شود.

وی افزود: ژاپنی‌ها در قالب طرح جایکا، مصمم به اجرای طرح‌های حفاظت از جنگل‌های زاگرس هستند.

نجفی با بیان اینکه این طرح با هدف مدیریت جامع حوضه‌های آبخیز در زمینه برنامه‌ریزی فرابخشی به جای برنامه‌ریزی بخشی تهیه شده است، اضافه کرد: مدیریت حفظ و احیای جنگل و معیشت مردم برای افزایش درآمد از مهم‌ترین کارهای اجرای این طرح در استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اینکه این طرح در شهرستان دورود، حوزه درب آستانه در حال اجراست، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مهم ملی و بین‌المللی مانند جایکا، زمینه مشارکت مردم در حفظ و حراست از این ظرفیت‌ها و همچنین بهره‌برداری صحیح را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: این طرح قرار است در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری ، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، اصفهان و مرکزی اجرا شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:96102915473، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین