پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
منابع خبری از سفر ژان ایو لودریان طی ماه آینده (اسفند) به ایران خبر می‌دهند.
شعار سال: شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، پنجم ماه مارس (۱۴ اسفند) آینده به ایران سفر می‌کند.
وزیر خارجه فرانسه در توجیه دلیل سفر خود به ایران مدعی شد: پیش از این در خصوص برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای مذاکراتی با ایران داشته‌ایم. اکنون مایلیم در خصوص نفوذ مخرب این کشور در منطقه، حمایت از حزب‌الله و حوثی‌های یمن نیز با آن‌ها مذاکره کنیم.
وی همچنین در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوفیگارو مدعی شد که ایران باید برای حل نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای خود همکاری کند در غیر اینصورت همیشه مظنون به تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای خواهد بود!
قرار است لودریان در سفر به ایران ضمن گفتگو با مقامات کشورمان مقدمات سفر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ایران را نیز فراهم کند.
وزیر امور خارجه فرانسه قرار بود هفته اول ژانویه به تهران سفر کند که این سفر به تعویق افتاد.
رویترز روز گذشته در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک، از قصد اتحادیه اروپا برای اعمال فشار به ایران برای متقاعد کردن ترامپ به حفظ برجام خبر داد.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 1 بهمن 96، کد مطلب: 6408591، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین