پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
استاندار آذربایجان شرقی گفت: سه معدن از معادن ملی استان که در شهرستان‌های مرند، مراغه و ورزقان قرار دارند مهلت داده می‌شود تا در شهرستان ذی‌ربط حساب بانکی افتتاح کنند.

شعار سال: مجید خدابخش عصرامروز در جلسه شورای معادن استان که با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعتبرگزار شد با تأکید بر رعایت تناسب دریافتی‌ها از معادن اظهار کرد: باید از اشخاصی که جواز معدن را گرفته‌اند ولی برداشت کمی داشته‌اند، متناسب با برداشت آن‌ها دریافتی‌ها اخذ شود.

وی با اشاره به اینکه باید حساب بانکی باشد که درآمدهای معدن استان‌ها در داخل استان بهآنجا واریز شود خاطرنشان کرد: ما دو نوع حساب داریم که برای مثال پول فروش از 300 هزار تن کنسانتره به آنجا واریز می‌شود و حساب دیگری که برای پرداخت پول کارگرها و سایر موارد استفاده می‌شود.

خدابخش ادامه داد: حوزه مالیاتی شرکت‌هایی که ملی هستند باید یک حساب بانکی در یکی از بانک‌ها به اختیار داشته باشند و برای مثال شرکت ملی مس ایران یک حسابی در ورزقان یا تبریز باز کنند و پول‌ها به آن حساب واریز شود.

استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه، شرکت‌های ملیدرآمدهای دیگری از جاهای مختلفدارند افزود: طبیعتاً برای رونق مناطقی که معدن در آن وجود دارد باید در یکی از بانک‌های آنجا حساب بانکی افتتاح‌شده باشد برای مثال معدن مس سونگون که در شهرستان ورزقان قرار دارد باید در ورزقان حساب بانکی باز کند هرچند که ترجیح آن‌ها بر این باشد که در تهران حساب مرکزی باز کنند.

وی ادامه داد:شورایمعادن استان وظیفه داردبر اجرای این مصوبه‌ها نظارت داشته باشد و اگر در جایی عمل نشود به‌عنوان تخلف حساب‌شده و پیگیری قانونی می‌شود.

خدابخش گفت: سه معدن از معادن ملی استان که در شهرستان‌های مرند، مراغه و ورزقان قرار دارند مهلت داده می‌شود تا در شهرستان ذی‌ربط حساب بانکی افتتاح کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما اجرایی شدن قانون و نظارت بر اجرای آن است گفت: اگر مشکلی در این راستا پیش آمد ما مشکل مربوطه را به شورا عالی معادن ارسال می‌کنیم تا برای حل مشکل مربوطه تدبیر کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 5 دی 96، کد مطلب: 1638251: www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
این داشتان حساب بانکی برای معادن دیگه چیه؟ اون حساب بانکی چه به کارشون میاد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین