پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان گفت: صنعت برق، یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها است و امیدوارم ظرف دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که صنعتگران از کمبود برق گله نداشته باشند.

شعارسال: استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان گفت: صنعت برق، یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها است و امیدوارم ظرف دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که صنعتگران از کمبود برق گله نداشته باشند.

مجید خدابخش در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان آذربایجان شرقی با بیان این اینکه صنعت برق، شاخص توسعه یافتگی کشورهاست و هر چه مصرف برق در کشوری بیشتر باشد، آن کشور توسعه یافته‌تر خواهد بود، افزود: بیمارستان‌ها و سایر بخش‌ها باید از منظر وجود برق اضطراری و ژنراتور کنترل شوند و امیدوارم ظرف دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که صنعتگران از کمبود برق گله نداشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین برق و تاسیس نیروگاه‌ها گفت: مجموع سرمایه‌گذای‌ها در صنعت برق به خصوص در نیروگاه‌ها بیش از سایر عرصه‌ها است. دنیا به سمت استفاده از بهره‌وری حرکت می‌کند و باید از بخش خصوصی به منظور کاهش تلفات و تعویض کنتورها استفاده شود.

خدابخش با بیان این که باید مصرف شهر و روستاها را در جهت استفاده از انرژی خورشیدی مدیریت کنیم، عنوان کرد: باید استفاده از انرژی خورشیدی را نهادینه کنیم. همچنین می‌توان کنتورهای برق را هم به منظور مدیریت مصرف به صورت Control prepare card درآورد تا مصرف‌کننده قبل از مصرف برق، هزینه را پرداخت کند.

آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد که پروژه‌ی افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوواتی کلیبر از جمله این پروژه‌ها بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 592322، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خب خداروشکر که استان در حال توسعه ست..باید قدر همچین استانی رو تو کسور در زمینه تولید دونست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین