پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه جام و شیشه سهند تبریز، واحد تولید آیینه این گروه صنعتی را که با صرف اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 75 نفر راه‌اندازی شده است، افتتاح کرد.
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه جام و شیشه سهند تبریز، واحد تولید آیینه این گروه صنعتی را که با صرف اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 75 نفر راه‌اندازی شده است، افتتاح کرد.

مجید خدابخش در حاشیه این بازدید، گروه صنعتی شیشه سهند تبریز را مصداق عینی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: این واحد تولیدی در سال 84 با حدود 215 نفر کارگر فعالیت می کرد که اکنون با غیرت، اراده و حاکمیت فکر این واحد توسعه یافته و تعداد افراد شاعل در آن به 2 هزار و 800 نفر رسیده است.

وی گفت: هم اکنون چند سالن جدید نیز در این واحد صنعتی در حال اجراست و ماشین‌آلات آن با 215 میلیون یورو خریداری شده که با نصب و راه‌اندازی آنها برای 500 نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: این گروه صنعتی پارسال 36 میلیون دلار صادرات داشت که امسال برنامه‌ریزی کرده آن را به 50 میلیون دلار افزایش دهد.

خدابخش با بیان اینکه این گروه صنعتی ارز حاصل از صادرات را برای خرید ماشین‌آلات و توسعه کارخانه هزینه می‌کند، ادامه داد: با توسعه واحدهای این گروه صنعتی هم‌اکنون این منطقه به شهرک صنعتی خصوصی شیشه در تبریز تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال به ارزش 57 میلیون دلار شیشه خودرو وارد کشور شده است، گفت: براساس تصمیم جدید دولت برای مقابله با تحریم واردات یک هزار و 339 قلم کالا ممنوع شده که یکی از آنها شیشه است.

خدابخش افزود: هم‌اکنون فرصت مناسبی است تا این واحد تولیدی در کنار صادرات، شیشه مورد نیاز داخل کشور را نیز تامین کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به عزم دولت برای اشتغال‌زایی و توسعه تولید گفت: دولت در این راستا از شهرک‌های صنعتی خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حمایت می‌کند.

خدابخش با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعت‌گران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند، افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان برای حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران و مقابله با تحریم های دشمنان نباید در اجرای ضوابط و تبصره‌ها به شکل غیرقابل انعطاف عمل کنند.

وی یادآوری کرد: لازم است همه دستگاه‌ها با هم همکاری کرده و بخشی از ضوابط دست و پاگیر را کنار بگذارند تا واحدهای تولیدی در این زمان سخت دچار مشکل نشوند.

خدابخش با بیان اینکه بخش خصوصی در تلاش بوده و به دنبال رانت و سوداگری نیست، ادامه داد: باید ماده اولیه و نقدینگی این بخش را تامین کرد و دستگاه‌های اجرایی مشکلات این واحدها را رفع کنند تا از این مرحله نیز بتوان با سربلندی عبور کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 724655 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
امیدوارم این واحد تولیدی به برکات دستورات اقای روحانی و طرز فکر حاکم بر ولت عمر طولانی داشته باشه و مثل تولیدی های دیگه به قهقرا نره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
امیدوارو با این بهره برداری عده زیادی برن سرکار و از بیکاری نجات پیدا کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین