پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که وظیفه مسئولان حمایت کامل از صنعت کفش تبریز است، افزود: ایجاد شهرک تخصصی کفش بهترین فرصت برای پشتیبانی از این صنف است که در این زمینه باید زنجیره کاملی از تولید به صورت یک شبکه ایجاد شود.استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از سفر رئیس جمهور به تبریز جلسات متعددی با همکاری انجمن صنفی کیف و کفش، اتحادیه کفش تبریز و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که با پیگیری های مستمر اقدام های خوبی در زمینه احداث شهرک صنعتی کفش تبریز انجام شد.

شعار سال: مجید خدابخش در آیین واگذاری اسناد واحدهای شهرک صنعتی تخصصی کفش، کیف و صنوف وابسته تبریز، با اشاره به اهمیت جایگاه کفش تبریز در تاریخ، افزود: تمرکز اصناف در یک شهرک تخصصی راهکار مناسبی برای رشد و توسعه است بنابراین با توجه به اقدام های خوبی که در این صنعت انجام شده مطمئنا به اهداف تعیین شده خواهیم رسید.

وی با بیان این که قدم های مثبتی در زمینه توسعه صنعت کفش در استان برداشته شده است، گفت: ارتباط انجمن صنفی کفش تبریز با کشور ایتالیا اقدام بسیار خوبی است چرا که در جریان این ارتباط کاری علاوه بر ارائه آموزش های لازم، با تجهیزاتی که در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد از کیفیت چرم اطمینان حاصل می شود.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از سفر رئیس جمهور به تبریز جلسات متعددی با همکاری انجمن صنفی کیف و کفش، اتحادیه کفش تبریز و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که با پیگیری های مستمر اقدام های خوبی در زمینه احداث شهرک صنعتی کفش تبریز انجام شد.

خدابخش افزود: مزیت ایجاد شهرک صنعتی کفش تبریز این است که بخش خصوصی این کار را شروع کرده و در این زمینه به عنوان مسئولان دولتی موظف به حمایت از این بخش هستیم چرا که صنعت کفش یکی از صنایع مهم استان است.

وی تمرکز اصناف در یک شهرک تخصصی را به نفع تولیدکنندگان دانست و گفت: در دنیا بهای تمام شده محصولات در واحدهای تولیدی نقش اصلی را ایفا می کند بنابراین ایجاد زنجیره تولید، برندسازی و بسته بندی مناسب قطعا موجب کاهش بهای تمام شده خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که وظیفه مسئولان حمایت کامل از صنعت کفش تبریز است، افزود: ایجاد شهرک تخصصی کفش بهترین فرصت برای پشتیبانی از این صنف است که در این زمینه باید زنجیره کاملی از تولید به صورت یک شبکه ایجاد شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 8مهر 97، کدمطلب: 758695، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
این بهترین فرصت هم برای کارآفرینیه هم برای تولیدات بهتر داخلی.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
ا.ف75
عالیه که یه زنجیره ی تولید کامل داشته باشیم
کاشکی هر شهری یه محصول رو به صورت تخصصی تولید کنه
هم کیفیت میره بالا هم میتونیم صادرات مون رو افزایش بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین