پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۳۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
محمدعلی قنبری رئیس اتحادیه شیشه و آئینه درباره وضع شیشه و آئینه در کشور گفت: هم اکنون بازار شیشه ساختمانی در کشور مطلوب است و مشکل چندانی در این بازار دیده نمی شود.

شعار سال: وی با اشاره به اینکه در زمینه تولید شیشه در کشور مشکلی نداریم اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از کارخانه ها در بازار در حال فعالیتند و از تولید روزانه ۵۰۰ هزار متر مربع شیشه و آئینه در کشور، حدود ۴۰ درصد آن به کشور‌های حوزه خلیج فارس، آسیای میانه، اروپا و ترکیه صادر می‌شود.

قنبری با بیان اینکه صددرصد مواد شیشه و آئینه در داخل تامین می‌شود اظهار کرد: مصرف شیشه صرفا در حوزه ساختمان سازی خلاصه نمی‌شود و تأمین نیاز شیشه قفسه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، میز‌ها و شیشه‌های ضد گلوله باعث تنوع و تکثر قابل توجه تولیدات در این حوزه شده است.

به گفته وی، یکی از محسنات تولید شیشه جام آن است که بخش خصوصی بر آن حاکم است و دولت دخالتی در آن ندارد.

قنبری با بیان اینکه این صنعت از نمونه‌های توانمند در کشور به حساب می‌آید افزود: امیدواریم با توسعه و رونق به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی حاشیه، تاریخ 14 اسفند 97، کد مطلب: 23350: www.darhashiyeh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین