پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
رییس اتحادیه شیشه و آیینه گفت: بیش از 40 درصد تولیدات شیشه در کشور صادر شده و هم اکنون، بازار با مشکلی مواجه نیست.

شعار سال: محمد علی قنبری رییس اتحادیه شیشه و آیینه در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: میزان تولید شیشه در کشور، مازاد بر نیاز بازار بوده به طوری که حدود 40 درصد از این میزان، به کشور های دیگر صادر می شود.

وی با اشاره به تولید روزانه 500 هزار متر مربع تولید شیشه در کشور ادامه داد: 60 درصد از این میزان، نیاز بازار را تامین کرده و هم اکنون، تولیدکنندگان و کسبه با مشکل انبار کردن تولیدات مواجه نبوده و مازاد تولید خود را صادر می کنند.

این مقام مسوول،افزود: تولیدکنندگان برای تولید شیشه در کشور با مشکل تامین مواد اولیه مواجه نبوده همچنین میزان ورود تولیدات غیر قانونی، تاثیری در بازار واحد های صنفی نداشته و گردش مالی افراد در شرایط مطلوبی قرار دارد.

قنبری، با اشاره به اینکه در گذشته فصل فروش شیشه در کشور در پاییز بوده بیان کرد: افزایش تقاضای خارجی برای تولیدات داخلی و برخورداری کارخانجات از میزان تولید بالا، موجب شد تا نمونه های داخلی به صورت چهار فصل به فروش برسد.

رییس اتحادیه شیشه و آیینه تصریح کرد: کارخانجات شیشه ساختمانی عمدتا از دستگاه های مدرنی برای تولید بهره می برند به همین سبب اکثر مواقع نیازی به افزایش تعداد کارگران نداشته و این اواخر هم بخش زیادی از تولیدکنندگان دست به تعدیل نیرو نزدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۳۳۲۳۶۵، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین