پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شهروندان خواست به صورت جدی مصرف برق را کاهش دهند تا شاهد خاموشی نباشیم.

شعار سال: سعید رسالی با اشاره به اینکه رشد مصرف برق در تابستان از چندین سال گذشته برای کل کشور مشکل ساز شده است، اظهار داشت: شهروندان به صورت جدی مصرف برق خود را کاهش دهند تا مجبور به اعمال مدیریت اضطراری بار نباشیم.

وی افزود: با تدبیر مسئولین ارشد صنعت برق در کشور، امسال مشکلات مدیریت شده و کار ارزنده‌ای که انجام گرفته سهمیه بندی برای هر یک از شرکت‌های توزیع در اوج مصرف در نظر گرفته شده است که به صورت هفتگی اعمال می‌شود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه ۵۰ درصد مصارف در بخش مولد و کشاورزی صرف می‌شود، گفت: ۳۳ درصد مصرف خانگی بوده ولی ۷۰ درصد کمیت را مشترکین خانگی شامل می‌شود.

رسالی با اشاره به برنامه ساماندهی شبکه‌های سیمی بدون روکش به روکش‌دار خاطرنشان کرد: این طرح باعث بهبودی شاخصه‌های بهره‌برداری می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تبدیل شبکه‌ها به شبکه‌های فشار قوی انجام گیرد.

رسالی در بخش دیگری از قطع انشعابات برق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینرها) خبر داد و عنوان کرد: این اقدام براساس مصوبه کمیته کنترل و کاهش پیک بار شرکت توانیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جمع آوری انشعابات این مراکز، با توجه به مصرف بسیار زیاد آنها و جهت پیشگیری از افزایش بار شبکه و قطع برق مشترکین مجاز صورت می‌گیرد.

به گفته معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این دستگاه‌ها در حال حاضر بار زیادی را به شبکه توزیع برق تبریز وارد می‌کنند که موجب افزایش بی رویه پیک بار این شرکت می‌شود و حتی می‌تواند به تأسیسات شبکه نیز آسیب جدی وارد کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4650882:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
تبریزیا از قدیم الایام چون فکر میکردن که همشون کلا ارباب زاده ان به خاطره همینم کلا شاهانه مصرف میکنن وزندگی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین