پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال ن پروژه تعریف شده و در مرحله اجرا است که بخشی از این پروژه ها اهداف تبریز ۲۰۱۸ را محقق خواهد کرد.

شعار سال: عادل کاظمی یکشنبه در نشست تخصصی مدیریت مصرف در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مناطق هدف گردشگری در رویداد ۲۰۱۸ هدفگذاری شده اند و تا کنون در این راستا تجهیزات بازار بزرگ تبریز ساماندهی شده و شبکه زمینی بازار صادقیه به شبکه کابلی تبدیل شده اند.

وی اقزود: ظرف یک ماه و نیم آینده بخش مهمی از اصلاح انشعابات این اثر مهم گردشگری در بازار صادقیه به پایان می رسد.

وی گفت: در بحث تبریز ۲۰۱۸، توجه به مبلمان شهری یکی از نکات مهم است که نیاز به همکاری و تعامل با ارگان هایی همچون شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی دارد و ظرف ماه های آینده نشست هایی در این خصوص برگزار خواهد شد.

کاظمی همچنین با اشاره به تعیین شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان یکی از سه شرکت توزیع در گسترش اتوماسیون شبکه، تأکید کرد: هوشمندسازی شبکه برق مدت زمان حل مشکلات تجهیزات شبکه و خاموشی را کم می کند و متخصصان ما می توانند از مرکز دیسپاچینگ توزیع، اقدام به رفع مشکلات کنند.

وی ادامه داد: با اتوماسیون شبکه سرعت عمل بالا می رود، هزینه ها کاهش می یابند، خطایابی دقیق تر اتفاق می افتد و به تبع آن مدت زمان خاموشی کم می شود چرا که با مانیتورینگ تجهیزات فرامین لازم مربوط به قطع، وصل و خطایابی در کمترین زمان صورت می گیرد و پایلوت بودن تبریز کمک می کند که در این راه قدم های سریع تری برداریم.

کاظمی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ نقطه شبکه هوشمندسازی شده اند و با تثبیت پروژه پایلوت، گسترش اتوماسیون شبکه را سرعت بیشتری خواهد بخشید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره سیاست هیئت وزیران به مصارف انرژی خورشیدی خاطرنشان کرد: دولت از سرمایه گذاران در زمینه ایجاد پنل های خورشیدی حمایت می کند و انرژی تولیدی آن ها را ۱۰ برابر قیمت تعرفه خریداری می کند و ما نیز در همین راستا مشتاق به تولید انرژی های پاک هستیم.

کاظمی در پایان اظهار داشت: ماه آینده یکی از همین پنل های خورشیدی اداری در مجموعه شرکت توزیع به بهره برداری خواهد رسید و اصحاب رسانه دعوت می کنم تا با حضور در این مراسم، اطلاع رسانی های لازم در این زمینه را به عموم مردم انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 4128143 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین