پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان شرقی با رد شایعه صادرات برق گفت: آذربایجان شرقی صادرات برق ندارد و در سایر مراکز نیز در زمان اوج مصرف برق، هیچ صادراتی صورت نمی گیرد.
شعار سال: مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان شرقی با رد شایعه صادرات برق گفت: آذربایجان شرقی صادرات برق ندارد و در سایر مراکز نیز در زمان اوج مصرف برق، هیچ صادراتی صورت نمی گیرد.

افشین روشن میلانی  گفت: برق آذربایجان شرقی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه ارتباط دارد که وارد کننده انرژی از این کشورها هستیم و شایعه صادرات برق به کشورهای همسایه، تکذیب می شود.

وی پیرامون کمبود سرمایه گذاری برق در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: آب و گاز و نیروی انسانی باید در یک منطقه باشد تا شاهد سرمایه گذاری در زمینه برق باشیم.

میلانی با اشاره به اینکه پنج نیروگاه در استان آذربایجان شرقی در حال احداث است، اظهار داشت: نیروگاه هریس و سهند بناب تا پایان سال به اتمام می رسد و نیروگاه های سبلان در اردبیل، ارومیه و منطقه آزاد ارس استان آذربایجان شرقی نیز در حال احداث و توسعه است.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان شرقی ادامه داد: یک سرمایه گذاری خارجی در شهر صوفیان احداث یک نیروگاه را به زودی آغاز خواهد کرد، توسعه نیروگاه تبریز نیز توسط بخش خصوصی در حال انجام است و نیروگاه سهند بناب نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروگاه آیدوغموش میانه یک هفته است که از خط خارج شده و در حال رفع اشکال است، گفت: اما خاموشی های اخیر برق در استان آذربایجان شرقی به دلیل این نیروگاه نیست بلکه به دلیل کمبود سراسری است.

میلانی خاطرنشان کرد: شبکه توزیع استان آذربایجان شرقی دو متولی دارد، شرکت توزیع شهرستان برق، توزیع برق در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو را در اختیار دارد و شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی نیز توزیع برق سایر شهرستان های استان را به عهده دارد.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به اعلام برنامه خاموشی ادامه داد: برنامه خاموشی برق شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو و سایر شهرستان های استان در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان به اطلاع عموم مردم می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 4346875 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
ا.ف75
حالا صادرات نداشت ایراد نداره! برق خودش رو میتونه تولید کنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
صادرات برق اخه تو این وضعیت بی برقی؟ واقعا مسخره ست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
وقتی خودمون در تامین برق کشورمون به مشکل برمیخوریم صادرات بی معنیه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
صادرات کجا بود مردم خوشون برق کم دارن چه برسه صادرات م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین