پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مراسم آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام و رهبری با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد.

شعارسال:مراسم آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام و رهبری با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد.

مراسم آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام و رهبری با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد.

دکتر محمد حسین امید رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی و جمع کثیری از دانشگاهیان در آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به مقام والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر منصور غلامی در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین توصیه امام؛ وحدت ملی، توجه به مردم و ساده زیستی و خدمت و تلاش بدون انتظار اجر و مزد بوده و هست.

وی درباره نقش دانشگاه و تفکر دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: به طور قطع، دانشگاه‌ها و مجموعه دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید جزء اقشاری بودند که از پیش از انقلاب اسلامی و از زمانی که حضرت امام (ره)در دهه چهل پیام‌شان را به مردم و جامعه منتقل کردند و برای روشنگری تحلیل و تبیین مسائل جامعه و جوانان تلاش می‌کردند. این تلاش عموماً ادامه پیدا کرد و هنوز هم ما قشر فرهیخته دانشگاهی را به عنوان مجموعه فکری انقلابی جامعه می‌شناسیم و انشاءالله باید در این راستا از این مجموعه برای تبیین مسائل و مشکلات پیش روی جامعه برای تحقق بهتر و بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی استفاده شود.

در پایان این مراسم دانشگاهیان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور میثاق نامه ای با امام راحل، آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.







شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی، تاریخ انتشار15بهمن 96،کدخبر: 37826، www.uast.ac.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین