پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
معاون پارلمانی سپاه از خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز برای بارور کردن ابرها بر روی هواپیما خبر داد و گفت که سپاه برخی از موادی که برای تزریق به ابرها جهت بارور کردن لازم است را خریداری کرده است.

شعارسال: محمدصالح جوکار درباره آمادگی سپاه جهت بارور کردن ابرها و رفع مشکل کم آبی در کشور، گفت: با وجود اینکه اعتباری به هوافضای سپاه برای بارور کردن ابرها اختصاص نیافته، هوافضای سپاه اعلام کرده که به دلیل مشکلات در حوزه کم آبی و بارش بسیار کم نزولات آسمانی آمادگی دارد که نسبت به بارور کردن ابرها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه آمادگی سپاه در کمیسیون تلفیق نیز مطرح شد، گفت: در همین راستا برخی از تجهیزاتی که باید روی هواپیما نصب شود خریداری و نصب شده است. همچنین برخی از موادی که برای تزریق به ابرها برای بارور کردن نیز لازم است خریداری شده که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای بارش‌ها استفاده کنیم.

معاون سپاه پاسداران در مورد زمان رخ دادن این اتفاق، گفت: علیرغم اینکه تاکنون دولت از سپاه چنین چیزی را درخواست نکرده است، اما ما آمادگی خود را به دستگاه‌های مربوطه اعلام کردیم، طبیعتا این کار باید از هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:16 بهمن 96، کد خبر: 96111608937،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
با این تکنولوژی باید بجران کم ابی کم بشه دیگه؟ اعتبار جدیدی هم برای این کار بهشون داده نشده و خودجوش اینکارو کردن..واقعا دستشون درد نکنه
ا.ف75
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
تنها راه مقابله با بی آبی شابد همین باشه
ا.ح75
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
مگه اینکه همین سپاه بداد کشور خشکسالی زده ما برسه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین