پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در حال حاضر هر کیلو موز با قیمت شش هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این قیمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود هشت هزار تومان خواهد شد.

شعار سال: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در حال حاضر هر کیلو موز با قیمت شش هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این قیمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود هشت هزار تومان خواهد شد.

قیمت موز در یک هفته اخیر با افزایش روبرو بوده و از کیلویی چهار تا پنج هزار تومان به کیلویی هشت هزار تومان رسیده است.

در این میان قیمت هر کیلو موز به صورت عمده پنج هزار تا شش هزار تومان است و این رقم حاکی از افزایش قمیت 30 درصدی قیمت این محصول در میادین است.

در این رابطه حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در خصوص علت افزایش قیمت موز گفت: با توجه به شروع فصل سرما و افزایش تعرفه وارادات موز شاهد افزایش 30 درصدی قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هر کیلو موز با قیمت شش هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این قیمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود هشت هزار تومان خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در توضیح علت افزایش قیمت موز تصریح کرد: نبود نظارت در بازار و سوء استفاده برخی از فروشندگان موجب شده تا قیمت موز تا هشت هزار تومان افزایش یابد.

مهاجران در انتها خاطر نشان کرد: زمان کاهش قیمت موز در بازار مشخص نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 16 بهمن 96، کد مطلب: 771545: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین