پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۸۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران برای امروز خبر داد.

شعارسال: سرهنگ حسن عابدی ، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار روز دوشنبه طرح زوج و فرد از درب منازل از ساعت 6:30 تا 19 اجرا می‌شود و بر این اساس خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک‌شان فرد باشد امکان تردد در این بازه زمانی را در معابر تهران ندارند و در صورت تردد توسط مأموران پلیس و دوربین‌ها جریمه خواهند شد.

عابدی با بیان اینکه تا کنون تصمیمی برای اجرای این طرح برای روزهای آتی اتخاذ نشده است، گفت: درخواست پلیس و شهروندان این است که از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.

عابدی همچنین از ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران برای روز دوشنبه خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس هیچ یک از کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین اجازه تردد در معابر تهران را ندارند و این محدودیت 24 ساعته است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: در صورتی که خودروهای سنگین در سطح معابر تردد کنند 90 هزار تومان جریمه خواهند شد و علاوه بر آن نمره منفی نیز به آنان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمامی خودروهای فرسوده، دودزا و فاقد معاینه فنی نیز برخورد می‌کند خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در تمامی ساعات شبانه روز نسبت به برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی اقدام خواهند کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 16بهمن1396، کدخبر: 590939: server1.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
اعمال جریمه ها برای پیشگیری خوبه ولی برای بلند مدت باید از تردد هرگونه وسیله نقلیه ای که الودگی شدید ایجاد میکنند مخصوصا کامیون ها در هر جایی جلوگیری کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین