پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۹۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای به دستگاه های تابعه، فرآیند اجرای بخشنامه منع فعالیت مهندسان شاغل این وزارت در بخش خصوصی را تشریح کرد.

شعار سال: سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای که به مدیران عامل سازمان های ملی زمین و مسکن و مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی و شرکت های عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و نیز مدیران کل ستادی و راه و شهرسازی استان ها با موضوع فرآیند اجرایی دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان ارسال کرده، در خصوص عدم اجرای بخشنامه تضاد منافع از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی هشدار داده است.

در بخشی از این نامه آمده است:

۱-روسا، مدیران عامل، مدیران کل ستادی و مدیران کل استانی به شرح مخاطبان نامه حاضر، موظفند فهرست اشخاص مشمول دستورالعمل فوق در حوزه مدیریت خود را احصا و به معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت متبوع ارسال نمایند.

۲-به کلیه اشخاص مشمول دستورالعمل مذکور ابلاغ نمایند تا تاریخ ۱۳۹۷.۱.۱ پروانه اشتغال به کار خود را در قبال اخذ رسید کتبی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تودیع نموده و مراتب را کتبا به مدیریت ذی ربط و امور اداری اعلام نمایند.

۳-سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دفاتر ستادی و ادارات کل استان‌ها از تاریخ ۱۳۹۷.۱.۱ در پایان هرماه گزارش اقدامات انجام شده توسط اشخاص مشمول دستورالعمل مذکور را به معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت متبوع اعلام نمایند.

عدم رعایت مفاد دستورالعمل ابلاغی یادشده، مشمول تخلفات اداری و انتظامی خواهد شد.

گفتنی است در دو سه روز گذشته وزیر راه و شهرسازی، معاونان مسکن و معماری ـ شهرسازی و نیز تعدادی از مدیران کل ستادی و استانی این وزارتخانه به پس دادن پروانه اشتغال به حرفه مهندسی خود به سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سایر استان ها اقدام کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 بهمن 96، کد مطلب: 4221933، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
واقعا دولت چه لزومی داشت که همچین کاری انجام بده؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین