پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا سه شنبه با میزبانی از تیم آیزاول هند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ؛ شانس خود را برای هفتمین حضور در این رقابت ها محک می زند.

شعار سال: در این دیدار ذوب آهن در مرحله پلی آف در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از ساعت 17در ورزشگاه فولادشهر میزبان آیزاول هند حریف هندی خود خواهد بود.

فو مینگ به عنوان داور وسط و هو ویمینگ و وان دکسین به عنوان کمک داور هر سه از کشور چین قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت و داور چهارم مسعود طفیلی از سوریه است.

قهرمان لیگ هند به عنوان نخستین تیم از این کشور به پلی‌آف منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

تا سال گذشته باشگاه‌های هندی تنها درصورتی جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کردند که قادر به صعود از دور مقدماتی این رقابت‌ها می‌‌ شدند اما با ارتقای رتبه اتحادیه فوتبال هند در رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، باشگاه‌های این کشور هم این شانس را پیدا کرده‌اند که به طور مستقیم در پلی‌آف رقابت کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با لباس سفید و سبز به مصاف تیم هندی خواهد رفت.

تیم آیزاول هند برای دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن بامداد دوشنبه نه بهمن وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهد شد.

تمرینات اصلی دو تیم عصر روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

با توجه به شرایط آب و هوایی این روزهای ایران و تغییر پرواز نمایندگان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا ، نشست خبری دیدار تیم های ذوب آهن و آیزاول در ساعت 14:30 روز دوشنبه در هتل کوثر اصفهان برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران و پائولو کوئلیو منزس سرمربی پرتغالی آیزاول هند به همراه یکی از بازیکنان سرشناس خود، از ساعت 12 روز دوشنبه 9 بهمن پاسخ گوی سئوالات خبرنگاران باشند.

شاگردان قلعه ‌نویی در صورت برد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند و در گروه بی این رقابت‌ها با تیم‌های الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان همگروه خواهند شد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در سال 2010 به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و در استادیوم ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن به مصاف تیم سئونگنام ایلهوا چونما کره جنوبی رفت و با نتیجهٔ 3-1 مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 با چهار برد و دو مساوی بهترین تیم آسیا در مرحلهٔ گروهی این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد و با رقم زدن دو پیروزی 3 بر صفر در برابر النصر عربستان بهترین نتیجهٔ مجموع تاریخ باشگاه‌های ایرانی را برابر تیم‌های عربستان به دست آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 9 بهمن 96، کد مطلب: 82811920، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
ذوب اهن واقعا یک زمانی در اوج قرار داشت و مراحل خیلی زیادی از مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان اسیا رو طی کرد...خداکنه به اون دوران برگرده
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
ذوب اهنم داره نسبتا خوب پیشرفت میکنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین