پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: 36 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 430 میلیارد ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

شعارسال:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: 36 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 430 میلیارد ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

به نقل از آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت درمجلس در آیین بهره برداری از این طرح ها افزود: طرح‌های قابل بهره برداری در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

وی تصریح کرد: اصلاح و بهینه سازی برق رادک با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال، آبرسانی به روستاهای اسپر و سرآب ننیز با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، خانه بهداشت روستاهای نازمکان و پشه کان با یک میلیارد و 850 میلیون ریال و واحد تولیدی شن و ماسه با 13 میلیارد و 678 میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.

تاجگردون تصریح کرد: چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل پارک پونه با اعتبار پنج میلیارد ریال، ساخت پل انتهای جاده پازنان با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار و پارک مهر مادر و کودک با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

تاجگردون تصریح کرد: آسفالت روستاهای سادات و ده ناصر با اعتبار 12 میلیارد ریال، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 13 هکتار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر است.

وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را 10 مورد در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت:340 میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

تاجگردون ادامه داد: طرح‌های مجتمع تجاری-تفریحی با 120 میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم پارک ساحلی با اعتبار 70 میلیارد ریال، ساخت بلوار شهید پناهپوری با 80 میلیارد ریال، اجرای سیسم آبیاری تحت فشار در سطح 170 هکتار 20 میلیارد 400 میلیون ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی اظهار کرد: به نمایندگی از این طرح ها هشت طرح عمرانی با اعتباری بیش از 117 میلیاردو 500 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

تاجگردون ادامه داد: این طرح ها شامل مدرسه سه کلاسه بیدزرد، روشنایی حد فاضل امامزاده جعفر کلاغ نشین، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر، پارک پونه، کتابخانه عمومی محله رادک و سالن ورزشی بانوان لیشتر است.

گفتنی است 43 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 2 هزار و 270 میلیارد ریال سال گذشته و به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شده بود.







































شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس،تاریخ انتشار21بهمن 96،کدخبر: 105910، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
امیدوارم این کلنگ زنی ها وافتتاح طرح های عمرانی در استان طبق موعد مقرر کارشون به اتمام برسه...نه که مردم خون به جیگر بشن
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
یاد دوران احمدی نژاد افتادم که بنده ی خدا همش کلنگ می زد و اخرش بدهی واسه تموم کردنشون به بار اورد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
من هیچ وقت خاطره خوبی از این مراسمات نداشتم مخصوصا وقتی که صدها طرح استانی و شهری رو میبینم که کلنگ زنی شدن و هیچ وقت افتتاح نشدن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین