پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷
فرماندار دنا گفت: بهره برداری 385 طرح عمرانی در دست اجرا به توسعه بیش از پیش این شهرستان کمک می کند.

شعار سال: عباس بهشتی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گام های ارزنده ای برای توسعه این شهرستان برداشته شد، اظهار داشت که از طرحهای عمرانی در دست اجرای این شهرستان 100طرح در سال جاری به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه چهار بخش راه ارتباطی، کشاورزی، توسعه روستایی و سلامت در اولویت توسعه دنا قرار دارد، تصریح کرد: 40 تا 50 درصد طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان بالای 50 درصدپیشرفت فیزیکی دارند.

فرماندار دنا از تصویب 11 طرح عمرانی در سفر اخیر رئیس جمهوری برای این شهرستان خبرداد و افزود: یک طرح از این محل در بخش راه به مناقصه گذاشته شده و کار انجام مبادله موافقت نامه و برگزاری مناقصه دیگر طرحها در روند پیگیری و اجرا قرار دارد.

46 طرح با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال در سفر روزهای 24 و 25 هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد برای محرومیت زادیی از این استان مصوب شد.

فرماندار دنا از اختصاص یکهزار و 240میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به این شهرستان خبر داد و اظهارکرد که از این مبلغ 240میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای، 35میلیارد ریال از محل ستاد بحران و مابقی از محل بودجه سفر رئیس جمهوری مصوب شده است.

وی جذب اعتبارات استانی در سال جاری در 44.1 درصد ذکر کرد و گفت: حدود 80درصد اعتبارات ستاد بحران این شهرستان در سال جاری جذب شد.

فرماندار دنا تصریح کرد: شتاب بخشی طرحهای راهسازی در دست اجرا، اجرای طرحهای تامین آب و کشاورزی به ویژه برای رونق تولید و اشتغال پایدار و افزایش عمران و آبادانی روستاها از برنامه راهبردی توسعه شهرستان دناست.

شهرستان دنا با 43هزار نفر جمعیت در 35کیلومتری یاسوج قراردارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5924012، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
دنا از حقوق حقه خودش محروم نگاه داشته شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین