پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
وی تأکید کرد: باید زمینه و بستر لازم برای فعالیت این مدیران فراهم کرده و دنبال مچگیری نبوده، بلکه دنبال کمک کردن به مدیران باشیم که درست عمل کنند.
شعارسال: رئیس مجلس با بیان اینکه وضعیت سیستم اداری کشور مطلوب نیست، گفت: این موضوع سبب می‌شود که مدیرانی که با شجاعت بخواهند کار کنند زمینه و بستر برای فعالیت آنها فراهم نباشد.

علی لاریجانی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شد، اظهار داشت: از یک دوران بسیار سختی در حال عبور هستیم، از شرایط توسعه‌ای وضعیت متفاوت‌تری داریم و از این زمان جدید باید استفاده کرد و استان‌های که کمتر برخوردار هستند به توسعه برسند.

وی با بیان اینکه پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد به ابتکار مسئولان بر می‌گردد، بیان کرد: از ظرفیت نمایندگان استان می‌توان برای بهبود استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت دیگری که می‌توان مورد استفاده قرار داد قانون برنامه ششم است که می‌توان برخی از خواسته‌های استان را در آن تحمیل کرد.

لاریجانی با بیان اینکه وضعیت سیستم اداری کشور مطلوب نیست و یکسان‌نگری وجود دارد، ابراز کرد: این موضوع سبب می‌شود که مدیرانی که با شجاعت بخواهند کار کنند زمینه و بستر برای فعالیت آنها فراهم نباشد.

وی تأکید کرد: باید زمینه و بستر لازم برای فعالیت این مدیران فراهم کرده و دنبال مچگیری نبوده، بلکه دنبال کمک کردن به مدیران باشیم که درست عمل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد صندوق توسعه استانی شاید بتواند بستری برای تحول باشد، تصریح کرد: محتوای این صندوق مهم است، شاید این صندوق این بستری برای توجه بیشتر شود اما فکر می‌کنم باید کمی حرف‌های پرمحتواتر به وجود آید تا شاهد توسعه باشیم.

لاریجانی با بیان اینکه چند استان در کشور وجود دارد که بخش خصوصی در آنها ضعیف بوده و باید توسعه پیداکنند، گفت: یکی از راه‌های توسعه این استان‌ها، ورود سازمان‌های توسعه‌ای‌ است.

وی ابراز کرد: شاید یک راه این باشد که شاید بتوان در قانون بودجه، بودجه‌ای را در صندوق توسعه به این سازمان‌ها اختصاص دهیم که برای استان هایی که نیازمند توسعه هستند این بودجه را قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: علاوه بر این، می‌توان برای چند استانی که از توسعه عقب‌تر هستند مشوق‌های سرمایه‌گذاری خاص ایجاد شود که اگر در برنامه ششم لحاظ باشد اقدام مؤثری می‌تواند باشد.

لاریجانی در زمینه صنایع نفت و گاز نیز گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از مزیت مهم نفت و گاز برخوردار است که برای دیدن تأثیر بیشتر آن در زندگی مردم باید صنایع جانبی آن وارد استان شود.

وی با اشاره به دو پتروشیمی در حال احداث گچساران و دهدشت گفت: مشکلات این دو واحد را از طریق وزیر نفت پیگیری میکنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر خطوط اعتباری بانکهای خارجی در حال زیاد شدن است که میتوان از این ظرفیت هم استفاده کرد، تصریح کرد: خطوط اعتباری وام ارزان قیمت دارند که میتوانند برای پروژه های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد مانند پروژه پاتاوه به دهدشت و یا راه‌آهن بسیار مؤثر واقع شوند.

لاریجانی با اشاره به اینکه وضعیت گردشگری در استان شما میتواند یکی از محورهای مهم آمایش آتی شما باشد، گفت: میتوان از سرمایه‌گذاری اعتباری برای کارهای اجرایی و توسعه گردشگری استفاده کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبردنا، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 4630 ، www.khabardena.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین