پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۹
یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد؛ گردان‌های «القسام» در پاسخ به هر حمله اسرائیلی علیه لبنان یا سوریه، حاضر خواهند بود و تل‌آویو این را دریافته که نبرد آینده‌اش با تمام محور مقاومت خواهد بود.

شعارسال: «اسامه حمدان» از اعضای ارشد حماس در واکنش به ساقط کردن جنگنده اسرائیلی توسط ارتش سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی فهمیده که برآوردهایش «دقیق» نیست و نبرد آینده‌اش با مقاومت، نبردی کلی نه جزئی، یعنی با تمام محور مقاومت خواهد بود.

حمدان در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت: سامان «گنبد آهنین» در حفاظت از تل‌آویو در برابر موشک‌ها شکست خورده است و سقوط جنگنده اسرائیلی به دست پدافند هوایی سوریه، ضربه‌ای به غرور اسرائیلی‌ها بود و معتقدم آنها پاسخ نخواهند داد بلکه این ضربه را قورت داده‌اند (پذیرفته‌اند).

این عضو حماس ادامه داد: هر حمله صهیونیستی که علیه سوریه و لبنان انجام شود، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در پاسخ به این حملات حاضر خواهد بود؛ حمله علیه مقاومت در هر مکانی، پاسخ جمعی همه را می‌طلبد. مقابله با رژیم صهیونیستی باید پایه و اساسی باشد که امت را تجمیع کند و اختلافات نباید این را از یاد ما ببرد.

حمدان ضمن اعلام اینکه مقاومت امروز در قویترین حالت ممکن است، افزود: ارتش سوریه نمونه خوبی از مقابله با جنگنده‌های اسرائیلی را به نمایش گذاشت و این پاسخ سوریه خارج از پیش‌بینی‌های اسرائیلی‌ها بود و آنها را سردرگم کرد. حمله به سوریه از سوی هر طرفی که می‌خواهد نوعی از اشکال اشغالگری را تحمیل کند، مردود است و باید برای مقابله با حمله اسرائیلی، همبستگی وجود داشته باشد.

وی در ادامه از تمرین‌های نظامی گردان‌های القسام و مابقی گروه‌های فلسطینی در سرتاسر غزه برای بالا بردن آمادگی در برابر هر تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد.

حمدان به مسایل داخلی فلسطین نیز پرداخت و گفت: آشتی ملی باید جزئی از عملیات دفاع از قدس باشد و امیدواریم جنبش فتح نیز با این روند همراه شود.

شنبه (دیروز) یک فروند جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به خاک سوریه، با شلیک پدافند ارتش این کشور ساقط شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1396 ، کدخبر: 13961122000383 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اسراییل بهتره هیچوقت فکر جنگ به سرش نزنه چون برای خودش گرون تموم میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین