پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه خواستار اصل اشتغال از دولت هستیم که باید زمینه اشتغال جوانان کشور فراهم شود، گفت: دولت جلوی اشتغال بازنشستگان در مشاغل دولتی را بگیرد

شعار سال: عزت‌الله یوسفیان‌ملا قبل ظهر امروز در جمع راهپیمایان پر شور مردم دیار هزار سنگر در روز 22 بهمن با اعلام اینکه امروزه ایران اسلامی در اوج قله افتخار و بزرگی قرار دارد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ با گذشت 40 سال از عمر با برکتش بسیاری از ناملایمت‌ها و توطئه‌هایی مبنی بر براندازی را تجربه کرد.

وی با اعلام انجام کودتاهای نافرجام در سال‌های گذشت عمر انقلاب اسلامی علیه ایران، افزود: دوام نظام اسلامی در این بین بیشتر از گذشته شده و امروز کشوری در دنیا نمی‌تواند فکر براندازی کشورمان را در سر بپروراند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مردم و مسؤولان کشورمان بصیر، هوشیار و مراقب باشند، تصریح کرد: در کشور مشکلات زیادی وجود دارد که باید همیشه بیان شده و برای آن راهکار در نظر گرفته شود البته در این بین نباید افرادی سودجو به فکر حمله و تخریب اموال عمومی باشند.

این مسؤول با بیان اینکه دولت نباید در شرایط نگرانی مردم اعلام کند که 30 میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شوند، ادامه داد: نمایندگان مجلس مقابل این ادعا با تمام توان ایستادگی کردند.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه 3 میلیون و 300 هزار هکتار از اراضی در طول سال‌های بعد پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان واگذار شد، افزود: حدود یک‌میلیون و 500 هزار هکتار از این اراضی در حوزه‌های دانشگاه، بیمارستان و دیگر عرصه‌ها صرف شد هر چند باید پرسیده شود که دیگر اراضی در چه بخش‌هایی صرف شده است.

وی با بیان اینکه در کشور مدیران زیادی وجود دارند که فقط به فکر اندوخته و سرمایه خود هستند، ادامه داد: مدیران با اهداف سوء در مملکت جمهوری اسلامی رسوا خواهند شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال مدیران به بیانات رهبر انقلاب اسلامی توجه کنند و از راه تولید اشتغال را تحقق بخشند، بیان کرد: در شهرستان آمل پروژه‌های فراوانی در دست اقدام است که یکی از آنها سد مخزنی هراز بوده که به تنهایی 27 درصد آب جاری مازندران را جمع‌آوری می‌کند و می‌تواند تعداد زیادی از نیروی کار در خود مشغول کند.

این مسؤول با اعلام اینکه برای اتمام چهار خطه کردن محور هراز 18 پیمانکار مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: خواستار اصل اشتغال از دولت هستیم که باید زمینه اشتغال جوانان کشور فراهم شود.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه امروزه بازنشستگان در مشاغل دولتی مشغول کار هستند ولی جوانان زیادی در این مملکت بیکار هستند، گفت: دولت جلوی اشتغال بازنشستگان در مشاغل دولتی را بگیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۲۰۰۰۸۷۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
طرف کارمند سادس.هر کس دیگه ای هم به راحتی میتونه کارای اونو انجام بده
خوب بعد بازنشسگیش حداقل یه جونو بیارید جاش تا مشکل اشتغالش کم بشه
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
چون بودجه ی استخدام کردن نیروی جدید رو ندارین نمیشه که هی با درخواست بازنشستگی مردم مخالفت کنید یا حقوق بازنشسته هامونو پرداخت نکنید
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین