پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۰۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ورود یک فروند هواپیمای سوخو سو پرجت 100 همراه با تیم مهندسی این هواپیما به فرودگاه مهرآباد برای معرفی قابلیت های آن به شرکت های هوایی خبر داد.

شعارسال:دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ورود یک فروند هواپیمای سوخو سو پرجت 100 همراه با تیم مهندسی این هواپیما به فرودگاه مهرآباد برای معرفی قابلیت های آن به شرکت های هوایی خبر داد.

«مقصود اسعدی سامانی» روز دوشنبه در حاشیه مراسم معرفی این هواپیما در جمع خبرنگران افزود: این هواپیما بین 20 تا 25 میلیون دلار قیمت دارد و اجاره یا خرید آن نیازمند مجوز اداره خزانه داری آمریکا (اوفک) نیست.

وی با بیان اینکه چند شرکت ایرانی برای استفاده از این هواپیما ابراز علاقه کرده اند، اظهار داشت: اکنون 10 درصد پروازها در 45 فرودگاه کشور انجام می شود و استفاده از هواپیماهای کوچک در این فرودگاه ها برای شرکت های هوایی صرفه اقتصادی دارد که در عمل می تواند این فرودگاه ها را به یکدیگر متصل کند.

سامانی خاطرنشان کرد: این هواپیما ساعت هفت صبح امروز وارد فرودگاه مهرآباد شد و قرار است ظرفیت های آن توسط شرکت روسی برای شرکت های هواپیمایی معرفی شود.

امانی ادامه داد: این هواپیما در نمایشگاه هوایی 2018 سنگاپور شرکت کرده بود که در مسیر خود به مسکو، امروز وارد تهران شد و بعد از ظهر امروز به روسیه پرواز می کند.

 آذر ماه سال گذشته «الکساندر نوواک» وزیر انرژی روسیه از برنامه کشورش برای فروش هواپیمای سوپر سوخو100 به ایران خبر داده و گفته بود: هدف از این اقدام، افزایش همکاری های اقتصای و تجاری دوجانبه است.

سوخو سوپر جت 100 یک هواپیمای مسافربری جت منطقه‌ای با ظرفیتی بین 75 تا 95 صندلی است که شرکت روسی سوخو از سال 2000 میلادی طرح ساخت آن را کلید زد و از سال 2008 میلادی وارد صنعت هوایی جهان شد.

امکان خرید هواپیماهای نو مسافربری از بندهای مهم برنامه جامع اقدام مشترک ایران و گروه 1+5 بود که زمینه نوسازی ناوگان هوایی ایران را فراهم کرد.

طی 2 سال گذشته شرکت های هواپیمایی ایران قراردادهای خرید هواپیما با شرکت های ایرباس، بوئینگ و اِی تی آر ایتالیا را به امضا رسانده اند که تعدادی از این هواپیماها به ناوگان هوایی کشور پیوسته است

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار 23بهمن 96، کدخبر: 82829156 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
خرید این هواپیما ها برای رشد صنعت هوایی کشور مفیده
اما به نظرم مهمتر از خرید هواپیمای خوب و جدید وارد کردن صنعت تولید هواپیما به ایرانه
یعنی از عربستان کتریم که داره به صنعت تولید هواپیما میرسه؟
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
باید ناوگان هوایی کشوررو بیش تر از پیش بروز کرد تا از بروز سوانح هوایی جلوگیری شود
ا.ح75
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
ایشالا هر چه زود تر جایگزینی هر چه بیشتر این هواپیما های سطح اول رو در کشور ببینیم و نه فقط هواپیما بلکه کلیه دستگاه های حمل و نقل
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین