پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.

مهدی حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست میز کشوری پسته با حضور نمایندگان استان‌های دارای این محصول از تقویت پسته و مس استان برای صادرات این دو محصول گفت و اظهار داشت: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید محصولات صادرات‌گرا در سیاست اقتصادی کشور شکل گرفت و با توجه به ظرفیت استان‌ها، آن را پیگیری کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: کرمان در زمینه‌های پسته و مس قابلیت زیادی دارد و کار در این زمینه از طرف وزارت برای استان ابلاغ شد، در این زمینه نقاط ضعف و قوت آن را برای تقویت صادرات آن در دستور کار قرار داده‌ایم و جمع‌بندی آن برای وزارتخانه ارسال می‌شود.

حسینی نژاد ابراز کرد: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه کرمان با یک اقدام جدید نحوه رشد و توسعه را تغییر داده و از سیاست‌های کلان کشور که در آن توجه به بخش خصوصی کم‌رنگ‌تر بود، فاصله گرفته است، تصریح کرد: کرمان این نگاه را تغییر داد و به سمت بخش خصوصی رفت و نسبت بودجه از دولتی به خصوصی کاملا برعکس شده و به رشد صنعت، معدن و تجارت استان کمک کرده و بهره‌وری آن را بالا برده است.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام در استان، 36 هزار میلیارد تومان پروژه در حال افتتاح است که عموما بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 13961128000677، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
در استان کرمان که به غیر از معادن سرمایه اوری دیگری وجود ندارد خوب است که حجم صادرات خودش را افزایش دهد برا عمران و ابادانی شهر
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا اگر استان ظرفیتش رو داره و تا الان نشده خودش یه خیانت به حساب میاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین