پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
با مشخص شدن میزان دریافت عوارض بابت خرده فروشی هر نخ سیگار از تولیدکنندگان و واردکنندگان، مجلس مصوب کرد که سیگار در سال آینده گران شود.

شعار سال: در جریان بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه سال 97، نمایندگان مجلس اصلاح بند الحاقی هفت تبصره شش این لایحه را با 135 رأی موافق، 66 رأی مخالف و سه رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر به تصویب رساندند.

به موجب بند الحاقی مذکور، از ابتدای سال 1397 به قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار تولید داخل با نشان ایران 75 ریال، تولید مشترک 150 ریال، تولید داخل با نشان بین المللی 250 ریال و وارداتی 600 ریال به عنوان عوارض اضافه می گردد. وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است مبالغ مزبور را از تولیدکنندگان و واردکنندگان حسب مورد اخذ و به حساب درآمد عمومی موضوع ردیف 110516 این قانون واریز نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 28 بهمن 96، کد مطلب: D8، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین