پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" در رشت برگزار شد.

شعار سال: مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواه استانی "آیین‌های سرزمین من" عصر امروز در آموزشکده فنی و حرفه‌ای "سما" واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسئله فرهنگ عمومی اظهار داشت: سازمان سما در تلاش است تا اقدامات بیشتر موثرتری را در حوزه‌های فرهنگی انجام دهد.

ابراهیم چیرانی با بیان اینکه تمام نهادهای جامعه می‌بایست بر محوریت اسلام کار کنند عنوان داشت: ما باید مبانی نظری و عملی را در کنار یکدیگر پیش ببریم تا باورهای ارزشی و اسلامی در ذهن دانش آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تلاش است تا سال آینده برنامه‌هایی نشاط بخش را برای دانشجویان برگزار کند ابراز داشت: فرهنگ مسئله‌ای است که در طول زمان تغییر پیدا می‌کند و فرهنگ امروز جامعه را نمی‌توان با 20 سال گذشته مقایسه کرد.

چیرانی با اعلام اینکه مسئولان برگزاری جشنواره "آیین‌های سرزمین من" باید اقدامات خود را به صورت مکتوب ثبت کنند گفت: باید از انتقادات استقبال کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده این برنامه را با قدرت بیشتر اجرا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر لزوم رسانه‌ای شدن اقدامات سازمان سما خاطرنشان کرد: این سازمان اقدامات بسیار مناسبی را در حوزه فرهنگ انجام داده اما در حوزه اطلاع‌ رسانی آن‌ها دچار ضعف هستیم.

وی با اعلام اینکه باید ذهنیت مناسبی نسبت به برنامه‌های سازمان سما در ذهن مردم ایجاد کرد ابراز داشت: این امر سبب می‌شود تا دستگاه‌های اجرایی مختلف برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی ترغیب و تشویق شوند.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی "سما" واحد رشت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری جشنواه استانی "آیین‌های سرزمین من" اظهار داشت: دانشگاه آزاد و سازمان سما با وجود اینکه یک مرکز دولتی نیست اما اقدامات خوبی را در حوزه پرورشی انجام داده است.

رحمت‌علی صابری حقایق با بیان اینکه همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با سازمان "سما" برای برگزاری این جشنوار بیشتر از سال گذشته بوده عنوان داشت: این دوره از جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" در دو روز برگزار می‌شود تا تمام مدارس "سما" بتوانند توانایی‌های خود را ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواه استانی "آیین‌های سرزمین من" سبب نزدیکی شهر‌ها، تفکرات و آیین‌ها به یکدیگر می‌شود خاطرنشان کرد: این جشنواره ممکن است سال‌های آینده در دیگر شهرستان‌های گیلان نیز برگزار شود.

 نخستین دوره جشنواره "آیین‌های سرزمین من" سال گذشته و با موضوعاتی مانند مناسبت‌های بومی، آئین‌های فرهنگی اجتماعی، پوشاک اقوام، بازی‌های بومی، صنایع دستی و غذاهای محلی در رشت برگزار شد.

پوستر جشنواره

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 298554 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
این نمایشگاه ها به شدت در شهر های شمالی نیازه
چون توریسم باعث نابودی فرهنگ بومی داره میشه و زود تر این فرهنگ های غنی باید احیا بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین