پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مرور وعده های علی نورزاد معاون شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل در حدود سه ماه گذشته (5 شهریور تا 28 آبان 94 ) نشان می دهد علی نورزاد در این مدت پنج وعده داده است که مهمترین آن عدم افزایش نرخ عوارض آزادراهی تا پایان سال بوده است.

شعار سال: مرور وعده های علی نورزاد معاون شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل در حدود سه ماه گذشته (5 شهریور تا 28 آبان 94 ) نشان می دهد علی نورزاد در این مدت پنج وعده داده است که مهمترین آن عدم افزایش نرخ عوارض آزادراهی تا پایان سال بوده است.

1- نهایی شدن قرار داد فاینانس قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان تا هفته اول آبان

تین نیوز | يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با سرمایه‌گذار چینی پروژه قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان برای افزایش رقم فاینانس خبر داد و گفت: قرارداد نهایی پروژه تا دو هفته آینده نهایی می‌شود.

علی نورزاد درباره آخرین وضعیت پروژه احداث قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان گفت: احداث این پروژه با شرکت چینی به عنوان سرمایه‌گذار خارجی تقریبا نهایی شده و در مرحله بازگشایش ال سی است.

وی ادامه داد: فاینانس این پروژه با اعتبار ۱.۹ میلیارد یورو گشایش یافته اما به دنبال افزایش اعتبار آن از طرف شرکت چینی هستیم که در این زمینه اخیرا جلسه‌ای‌ با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار چینی پروژه (CREC) داشتیم تا سقف اعتبار پروژه احداث قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان را افزایش دهیم.

نورزاد با بیان اینکه قرارداد پروژه احداث قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان تا دو هفته آینده نهایی می‌شود گفت: قرارداد تجاری این پروژه تقریبا در مراحل نهایی قرار دارد و به محض انعقاد قرارداد نهایی عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

2- عدم افزایش نرخ عوارض آزادراهی تا پایان سال

تین نیوز | شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ به نقل از ایلنا

معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبات قیمت عوارض آزادراه ها تا پایان سال خبر داد.

علی نورزاد،‌ مدیر عامل شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تاکید بر اینکه تا پایان سال افزایش قیمتی در نرخ عوارض آزادراه ها نخواهیم داشت، گفت: در صورت افزایش نرخ عوارض مردم از تردد از آزادراه ها استقبال نمی کنند. در عین حال که ایمنی تردد و صرفه جویی در مصرف سوخت افزایش پیدا می کند اما باید تعادلی بین نرخ عوارض و این امتیازات باید باشد.

3- بهره برداری از بخشی از محور هراز؛ آبان ماه

تین نیوز | دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از محور هراز خبر داد: با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت برای بهسازی محور هراز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری بخش‌هایی از محور هراز در سال 94 صورت گرفته است و 8 کیلومتر آن حدفاصل پل بلده تا پنجاب در آبان ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

علی نورزاد با اشاره به اولویت بندی صورت گرفته در تکمیل این پروژه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا بخش‌هایی از این محور تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد و عملیات راهسازی در محدوده آب‌اسک- ابتهاج نیز که شامل چهار دستگاه تونل به طول 4.5 کیلومتر و چهار پل دره ای است نیز آغاز شود.

وی افزود: در سال جاری اتمام باند دوم به طول 25 کیلومتر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود و بدین ترتیب حدفاصل آمل- بایجان به صورت پیوسته زیر عبور ترافیک قرار می‌گیرد.

نورزاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی 43 درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه محور هراز حدفاصل آمل تا گردنه امام‌زاده هاشم است و در این مسیر از بایجان، گزنک، آب‌اسک و پلور عبور می‌کند.

4- ساخت3 کیلومتر از 11 کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت تا اوایل سال آینده

تین نیوز | شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ به نقل زا پایگاه خبری وزارت راه

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین اقدامات برای تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده از آزادراه قزوین- رشت گفت: سعی می‌کنیم تا اوایل سال آینده قطعه ۳ کیلومتر و ۱۸۰ متری تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

علی نورزاد درباره آخرین اقدامات برای تکمیل آزادراه قزوین- رشت گفت: این پروژه اکنون با سرعت در حال اجرا است و حدود ۳ کیلومتر و ۱۸۰ متر از یازده کیلومتر باقیمانده را با پیمانکار قرارداد بستیم و پیمانکار در ۶ جبهه کاری مشغول است و طبق قولی که دادیم سعی می کنیم تا اوایل سال آینده قطعه ۳ کیلومتر و ۱۸۰ متری تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل کشور افزود: برای ۸ کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین-رشت در حال مذاکره با سرمایه گذار هستیم. خوشبختانه بانک تجارت به عنوان بانک توسعه قرار است در این پروژه سرمایه گذاری کند هم اکنون در مرحله عقد قرارداد و طی کردن تشریفات قانونی هستیم.

5- بهره برداری از راه‌آهن چابهار- ایرانشهر تا پایان دولت یازدهم

تین نیوز | يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌آهن ایرانشهر- چابهار گفت: در راستای تاکید رییس جمهور مبنی بر تسریع در روند احداث این خط‌آهن، تکمیل این پروژه از اولویت‌های شرکت ساخت وتوسعه است و پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار حدفاصل ایرانشهر تا چابهار به طول 300 کیلومتر تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری برسد.

علی نورزاد با اشاره به اهمیت این خط‌آهن در توسعه شرق کشور گفت: ساخت خط‌آهن چابهار- زاهدان موجب ارتباط شبکه ریلی کشور از طریق بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و کریدور بین‌المللی شمال- جنوب با آب‌های آزاد، اقیانوس هند و آب‌های بین‌المللی می‌شود و تحولی عظیم در ترانزیت بار به ویژه برای کشورهای آسیای میانه به همراه خواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تین، تاریخ انتشار 28 آبان 1394، کد مطلب: 70228: www. tinn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین